X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

4 savjeta za ljude koji se počinju baviti trčanjem

Podjeli članak

Odlučili ste ustati s kauča, odložiti čips i početi trčati? Ta odluka je svakako vrijedna svake pohvale, stoga svaka čast! Saznajte kako izbjeći neke početničke pogreške kako biste započeli s trčanjem na najbolji mogući način.

Kada ljudi počnu trčati, obično žele vidjeti brze rezultate pa pretjeruju s trčanjem. Ljudi koji su tek započeli trčati ne bi trebali to činiti 3 ili 4 dana zaredom, čak i kada se radi o trčanju na manje udaljenosti. Podsjetite se da vi tek počinjete i da se vaše tijelo nije naviknulo na trčanje. Vašem tijelu je potrebna dovoljna količina vremena da se odmori od tog iznenadnog napora. Ako na početku pretjerate, vaše tijelo će vas primorati na duži odmor, što nije dobro.

Kada započinjete s trčanjem, vaše tijelo se mora polagano upoznati s tom novom vježbom. Vaše tijelo je napravljeno za trčanje, ali tijelu također morate omogućiti odgovarajući odmor. Morate dopustiti vašem tijelu da zacijeli. Pretjerivanje na samom početku će gotovo uvijek dovesti do ozljede. Slušajte svoje tijelo, prepoznajte kako se vaše tijelo osjeća nakon trčanja, dan poslije i čak dva dana poslije. Ako vam vaše tijelo govori da vam treba dva dana odmora, onda se odmorite dva dana. Slušajte vaše tijelo i ono će vas nagraditi s boljim sljedećim trčanjem.

Napravite raspored

Kada donesete odluku da se želite baviti ovim prekrasnim sportom, svakako pronađite neke dobre rasporede trčanja za početnike. Naravno, tog rasporeda se morate i držati. Zapamtite, krenite polagano. Nemojte samo obuti svoje tenisice za trčanje i projuriti kroz vrata pri najvećoj brzini. Vjerojatno nećete daleko stići, što će vas samo obeshrabriti te ćete prestati s trčanjem jer ćete misliti da vi to ne možete. Dobar početnički raspored trčanja će olakšati vaš početak, motivirat vas da dostignete sljedeću razinu rasporeda i pružiti vam sjajan osjećaj postignuća kada dođete do sljedeće razine. Raspored će također smanjiti rizik od ozljede, a najviše od svega, zbog tog rasporeda ćete se početi osjećati kao trkač.

Razgibavanje, razgibavanje, razgibavanje

Postoje trkači koji ponosno tvrde da se nikada ne razgibavaju. Mi svakako preporučujemo razgibavanje jer je ono od iznimne važnosti. Ako se dobro ne razgibate, vaši mišići će se zgrčiti te ćete tako povećati rizik od ozljede. Razgibajte se prije i nakon svakog trčanja, s posebnim naglaskom na listove, tetive, bedra, leđa i ramena.

Pijte vodu

Uvijek nosite bočicu s vodom sa sobom. Postoji mnogo načina za nošenje bočice s vodom koji su dostupni u vašoj lokalnog trgovini sa sportskom opremom. Pijte vodu, a ne sportska pića. Sportska pića možete početi piti kasnije kada počnete trčati više od 90 minuta. Zasad, voda je sve što vam treba.

Nabavite dobre tenisice za trčanje

Ovo je od iznimne važnosti. Ne možete trčati u tenisicama koje su dizajnirane za neki drugi sport, poput košarke. Morate nabaviti tenisice za trčanje. Nekim ljudima trebaju tenisice koje pružaju stabilnost ili dobru kontrolu pokreta dok su drugim ljudima potrebne šire tenisice. Odgovore na sva ova pitanja možete dobiti u vašoj lokalnoj trgovini sa sportskom opremom.

Zapamtite što ste ovdje pročitali i primijenite to kada započnete s trčanjem. Nemojte pretjerivati, držite se rasporeda, dobro se razgibajte, pijte puno vode i nabavite adekvatne tenisice za trčanje. Slijedite ove savjete i postat ćete pravi trkač.

One thought on “4 savjeta za ljude koji se počinju baviti trčanjem”

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa

 

american express