X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

5 načina kako možete unaprijediti svoj trening

Podjeli članak

Najbolji svjetski sportaši postižu svoje zavidne uspjehe napornim treningom. Međutim, kvaliteta treninga važnija je od količine. Saznajte na koji način možete poboljšati kvalitetu svojeg treninga.

Svi zaljubljenici u sport često su fascinirani nevjerojatnim nastupima najboljih svjetskih sportaša. Kad god se divimo njihovim postignućima, zapitamo se kako to uspijevaju. Odgovor je obično vrlo jednostavan - za takva postignuća potrebne su godine i godine vježbanja ili treniranja. Ljudi često misle da sportaši postižu svoju vještinu napornim treniranjem i to je istina. Međutim, odgovor postaje kompliciraniji ako želimo razumjeti koje su točno vrste vježbi najučinkovitije za postizanje takve vještine.

Neki ljudi misle da sportaši imaju urođeni talent. Međutim, iako postoje određeni važni urođeni čimbenici (na primjer, visina), istraživanja su pokazala da su za ostvarivanje visoke razine vještine potrebne godine treninga. Osim toga, utvrđeno je da se ne radi samo o količini treninga, već i o kvaliteti. Najbolji svjetski sportaši uspjeli su dosljedno i svjesno raditi na poboljšanju svojih performansi. Taj način rada naziva se "promišljeno treniranje". Otkriveno je da je takav pristup temelj za razvoj vještine.

Možda se pitate što je potrebno za pretvaranje "redovnog" treninga u "promišljen" trening te kako možete postati bolji u onome čime se bavite. Ovo su neke od karakteristika promišljenog treninga koje će vam pomoći povećati kvalitetu vašeg treninga.

Vaš trening trebao bi biti osmišljen na način da poboljša vaše performanse

Ako ste nogometaš i želite poboljšati određenu vještinu, morate ju identificirati i odrediti posebne vježbe za poboljšavanje te vještine. Na primjer, ako želite bolje izvoditi slobodne udarce, onda biste trebali osmisliti vježbe s loptom koje poboljšavaju tu vještinu. Jeste li ikada gledali filmove koji prikazuju nogometaše koji ostanu na terenu poslije treninga kako bi poboljšali izvođenje slobodnih udaraca? To morate učiniti i vi.

Morate puno puta ponavljati jednu vježbu

Jednostavna je istina da ponavljanje jedne vježbe poboljšava vještinu koju želite unaprijediti, stoga morate ponavljati pokrete i vještine iznova i iznova kako biste ih poboljšali. Ponosni ste na svoj udarac u stolnom tenisu? Vjerojatno to niste postigli nakon trećeg zamaha. Potrebno je neprestano ponavljati iste pokrete i vještine kako biste ih savladali.

Trebate povratne informacije

Možda puno vježbate, provodite puno vremena na terenu kako biste razvili svoje vještine, ali što ako ih radite na pogrešan način? Što ako jednostavno ponavljate istu pogrešku? Ovo je vrijeme i mjesto kada je bitno dobiti povratne informacije. Pitajte trenera, prijatelja, čak se možete i snimati dok vježbate. Analizirajte svoj rad, procijenite uspjehe i pogreške te utvrdite što vam je potrebno za poboljšanje.

Trening mora biti psihički i fizički zahtjevan

Promišljeno treniranje je psihički i fizički zahtjevno. Ne zaboravite, vi pokušavate postati bolji u svom sportu, a to znači da morate trenirati do krajnjih granica. Ako trenirate nešto što vam je lagano, nešto što možete postići bez velikog napora, tada se zapravo ne poboljšavate. Morate izazvati samoga sebe, postaviti novi cilj koje je malo zahtjevniji od onoga što trenutno možete postići (ali ne previše, mora biti ostvariv). Odlični ste u slobodnim bacanjima u košarci? Sjajno, sada uzmite loptu i poboljšajte izvođenje trica.

Bez puno zabave

Ovo je vjerojatno najkontroverznija karakteristika promišljenog treninga, ali ima smisla kada malo razmislite. Pogreške, neuspjeh, trčanje još jednog kruga, treniranje do krajnjih granica nije zabavno. To zahtijeva mnogo truda, zbog toga neki treninzi nisu zabavni sami po sebi. Zabava dolazi kasnije, kada shvatite što ste postigli. Ako se previše zabavljate prilikom treninga, vjerojatno se ne trudite dovoljno. U tome nema ništa loše, svi se moramo ponekad zabaviti, ali kada trenirate do krajnjih granica, tada znatno poboljšavate svoje performanse.

Zaključak

Temeljna karakteristika promišljenog treniranja i težnje za poboljšanjem jest motivacija. Ovih pet karakteristika promišljenog treniranja ne mogu se ostvariti bez motivacije. To će vas stajati znoja, krvi i suza, ali ako treningu posvetite dovoljno vremena i truda, postići ćete bolje rezultate nego ikada prije.

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa

 

american express