X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

5 načina za poboljšavanje driblanja u košarci

Podjeli članak

Vođenje lopte i driblanje je od iznimne važnosti u sadašnjoj košarci. Radi se o vrlo zahtjevnoj vještini. Saznajte kako možete učinkovito vježbati na poboljšanju vašeg driblanja.

Košarka je postala igra koja je vrlo usredotočena na obranu. Igrači koji su prije bili poznati kao krilni centri i centri sada igraju pozicije šutera i krila. Svi žele igrati vanjske pozicije bez obzira na svoju visinu, ali rijetki posjeduju sposobnost koju takve pozicije zahtijevaju. Ako želite igrati jednu od „manjih“ pozicija, vještina koju morate svladati jest vođenje lopte.

Predstavljamo vam 5 vježbi koje možete svakodnevno raditi kako biste unaprijedili vašu sposobnost vođenja lopte i driblanja u samo dva tjedna.

Usmjerite vaš pogled na zid

Prvi korak koji morate napraviti kako biste postali bolji u vođenju lopte jest ne gledati dolje. Dok vodite loptu, morate biti sposobni gledati gore kako biste vidjeli svoje suigrače, situaciju na parketu i donijeli najbolje moguće odluke. Kako biste ovo vježbali, uzmite svoju košarkašku loptu i stanite otprilike pola metra do metar od zida. Morate biti dovoljno blizu kako ne biste mogli jasno vidjeti loptu ispod svog struka, ali dovoljno daleko kako lopta ne bi udarala u zid. Raširite noge u širinu ramena i stanite u stav trostruke prijetnje (triple-threat).

Pronađite jednu točku na zidu i usredotočite oči na to područje, ne gledajte nigdje drugdje. Počnite s vođenjem lopte u svakoj ruci otprilike 30-45 sekundi na razini struka i koljena. Dulje vježbajte s vašom slabijom rukom dok obje ruke nisu jednako snažne. Kada svladate vođenje lopte s obje ruke, počnite uključivati poteze poput driblanja između nogu, iza leđa itd.

Ključ ove vježbe je sposobnost obavljanja ovih poteza dok cijelo vrijeme gledate u jednu točku na zidu. Nastavite sa svakodnevnim vježbanjem dok god ne možete svaki potez raditi cijelu minutu bez gubljenja lopte.

Driblanje

Naprednija vježba koja daje odlične rezultate jest učenje driblanja s dvije lopte u isto vrijeme. Počnite u stavu trostruke prijetnje, ali ovaj put počnite driblati s obje lopte u isto vrijeme stojeći u mjestu. Provedite 20-30 sekundi driblajući na razini prsa, struka i koljena. Kada svladate ovu vježbu, pokušajte izmjenjivati lopte i mijenjati brzinu driblanja. Upamtite da cijelo vrijeme trebate gledati gore. Držite loptu na vršcima prstiju, ne na dlanu.

Upotrijebite lopticu za tenis

Kako biste poboljšali koordinaciju ruke i oka, u treningu možete upotrijebiti lopticu za tenis. Ova vježba je vrlo jednostavna, ali će vam možda trebati nešto vremena da se naviknete na nju. Počnite voditi košarkašku loptu s jednom rukom dok vam je loptica za tenis u drugoj ruci. Dok vodite košarkašku loptu, počnite bacati lopticu za tenis u zrak i hvatati ju. Nemojte prestati voditi košarkašku loptu i cijelo vrijeme ostanite usredotočeni na lopticu za tenis. Ova vježba će vam omogućiti lakše vođenje lopte kad vam je obrana pokuša oduzeti.

Povećavanje brzine

Jednom kada ste svladali sve ove nove vještine, trebate dodati malo brzine. Stanite na poprečnu liniju s loptom u bilo kojoj ruci. Driblajte punom brzinom do svake četvrtine terena i napravite jedan od sljedećih poteza: prebacite loptu iz jedne u drugu ruku, provedite loptu između nogu ili iza leđa. Napravite svaki potez na cijeloj dužini terena prije no što prijeđete na sljedeći. Za povećavanje težine, povećajte brzinu i dodajte više poteza na svakoj četvrtini terena.

Driblajte u ritmu

Čak i kada svladate svaki potez i potrebnu brzinu kako biste ih mogli napraviti u stvarnoj utakmici, trebat će vam malo ritma kako biste postali iskusni u vođenju lopte. Ovo je najdraža vježba većine košarkaša, ali i najkorisnija. Za početak napravite popis omiljenih pjesama. Pokušajte izabrati brže pjesme koje potiču što brže kretanje. Upalite glazbu i počnite voditi loptu i driblati u ritmu najbolje što možete. Uključite sve nove poteze koje ste naučili i pokoji plesni pokret, ako ih znate. Ovo se možda čini kao neobična vježba, ali sposobnost izvijanja tijela i kretanja u ritmu zaista će vam pomoći kada budete htjeli proći braniča.

Ovih pet košarkaških vježbi pomoći će vam razviti vještine vođenja lopte i driblanja koje su vam potrebne bez obzira koju poziciju igrate.

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa

 

american express