X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

5 savršenih vježbi za brzo sagorijevanje kalorija

Podjeli članak

Vježbe koje ubrzavaju vaš srčani ritam najbolje su vježbe za sagorijevanje kalorija i gubitak kilograma. Vaše tijelo je poput automobila, što brže radi, to više goriva troši. Ako nemate mnogo vremena za tjelovježbu svaki dan, a želite izgubiti što više kalorija i smršaviti, razmislite o uključivanju sljedećih vježbi u svoj dnevni raspored.

Trčanje

Trčanje je odlična kardio vježba koju možete raditi bilo gdje, budući da vam je potreban samo dobar par tenisica za trčanje! Laganim trčanjem možete lako izgubiti 300 kalorija tijekom 30 minuta. Ako trčite intenzivno ili po uzbrdici, sagorijevat ćete i do 600 kalorija.

Plivanje

Trčanje nije za sve, osobito ne za one koji imaju problema sa zglobovima. Iako trčanje uspješno sagorijeva kalorije, također predstavlja veliko opterećenje na vaše tijelo. Stoga je plivanje sjajna alternativa koja vrši malo opterećenje na vaše tijelo, osobito na vaša koljena. Plivanje je ujedno i fantastična kardio vježba. Tijekom plivanja radi jako velik broj velikih i manjih mišića. Danas se bazeni nalaze posvuda, pa nećete imati problema nastaviti s vježbanjem čak niti tijekom putovanja. Stoga izaberite plivački stil koji vam najviše odgovara. Prsnim stilom možete sagorjeti 400 kalorija u 30 minuta.

Vožnja bicikla

Ovo je izvrsna kardio vježba za svakoga. Vožnjom bicikla obično se bavite vani, ali možete i u teretani ili vlastitoj sobi ako imate sobni bicikl. To je odlična alternativa u zimskim mjesecima kada zbog hladnoće ili snijega nije uvijek lako voziti bicikl vani. Vožnja bicikla je odlična za vježbanje vaših većih mišića, poput listova ili kvadricepsa. Ovisno o intenzitetu vožnje možete sagorjeti između 250 i 500 kalorija u 30 minuta.

Preskakanje užeta

Preskakanje užeta je za neke ljude omiljena vrsta kardio vježbe. To je vježba za čitavo tijelo koja ima izvanredan učinak na kardiovaskularnu izdržljivost i bolju atletsku izvedbu. Osim toga, razvija i koordinaciju između ruku i očiju, ali i brzinu i okretnost. Ipak, budući da je preskakanje užeta zahtjevna kardio vježba, pokušajte je izvoditi u ciklusima od četiri minute s manjim pauzama između ciklusa. Uz 30 minuta ove vježbe lako ćete sagorjeti i više od 350 kalorija.

Hodanje

Postoje i razdoblja dana kada ne možemo posvetiti vrijeme vježbanju. Ipak, vrijeme za vježbanje možete uključiti u vaš svaki dan ako dodate hodanje vašoj svakodnevnoj aktivnosti. Brzim hodanjem možete u 15 minuta sagorjeti čak 200 kalorija, a to vrijeme vam može biti sastavni dio svakodnevne rutine, poput hodanja na posao. Stoga svakodnevno planirajte svoje kućne ili poslovne obveze na način da u raspored uključite što više hodanja. Umjesto automobilom krenite na posao pješke, umjesto lifta, popnite se do svog ureda ili stana stepenicama. Na ovaj način ćete svakodnevno gubiti kalorije (i kilograme) bez potrebe za odlaskom u teretanu!

Ovo su samo osnovni primjeri kardio vježbi koje sagorijevaju najviše kalorija. Nitko vam ne može točno reći koja je najbolja vježba za vas. To možete učiniti jedino vi. Najbolja vježba je ona koju volite i koju ste spremni raditi redovito. Upamtite da je ponekad potrebno da prođe malo vremena da počnete voljeti svoju vježbu, stoga nemojte odmah odustati ako vam se neka vježba učini teška. Nastavite strpljivo vježbati i uspjeh neće izostati!

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa

 

american express