X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

6 zabavnih i učinkovitih metoda zagrijavanja

Podjeli članak

Zaboravite trčanje na mjestu i ostale zastarjele metode zagrijavanja. Ovi savjeti za zagrijavanje spajaju modernu znanost i preporuke vodećih stručnjaka fitnessa.

Ako se bavite nekim rekreativnim sportom, vjerojatno ste nestrpljivi i želite početi igrati ili trenirati što je moguće prije. Ali isto tako ne želite riskirati ozljedu. Zapamtite, zagrijavanje je vrlo važno kako biste postigli najbolje performanse i sigurnost. Sljedeći savjeti mogu koristiti svim sportašima i ljubiteljima fitnessa. Nije bitno pripremate li se za utakmicu ili snažan trening, dobre performanse će izostati ukoliko se prethodno pravilno ne zagrijete.

Stoga svakako isprobajte neke od ovih šest načina za zagrijavanje koje vam donose najveći fitness stručnjaci. Učinkovitost je ključ prilikom zagrijavanja, stoga prijeđimo na stvar.

Dinamični pokreti

Preporučujemo da zagrijavanje započnete s dinamičnim pokretima. Između ostalog, ove vježbe uključuju rastezanje mišića u cijelom tijelu, čučnjeve i kruženje rukama.

Preskakivanje užeta

Vodeći stručnjaci fitnessa tvrde kako je pet minuta preskakivanja užeta umjerenog ili žustrog tempa sve što vam treba da se dobro zagrijete. Kada žudite za dobrim treningom, ali nemate puno vremena, kratko preskakivanje užeta ubrzat će otkucaje vašeg srca i povećati tjelesnu temperaturu. Ako vam punih pet minuta bude previše na početku, počnite s onoliko vremena koliko vam odgovara.

Zagrijavanje uz glazbu

Neki stručnjaci fitnessa preporučavaju zagrijavanje uz glazbu. Tvrde kako je to sjajan način mentalnog usredotočavanja na nadolazeći trening. Hard rock poput australskog benda AC/DC je popularan izbor za trening snage, dok tijekom kardio vježbi možete pustiti R&B ili hip hop. Naravno, tu je i nezaobilazna tema iz Rockyja "Eye of the Tiger" grupe Survivor.

Vraćanje osnovama

Ovu vježbu smo svi radili još u vrtiću i osnovnoj školi. Radi se o skoku s raznoženjem i odručenjem (eng. jumping jack). Možda se i nećete sjetiti ove vježbe po kompliciranom imenu. Iz početne pozicije skočite uvis, raširite noge i doskočite na poziciju raznoženja. U isto vrijeme, raširite ruke i podignete ih iznad glave te lagano spojite dlanove.

Pet do deset minuta ove vježbe s malo istezanja bit će sasvim dovoljno. Zapamtite, cilj ove vježbe je zagrijavanje. Štedite svoju energiju za sam trening. Ova vježba poboljšava protok krvi i priprema vaše srce za snažniji rad.

Vježbe s medicinskom loptom

Svi smo vidjeli one medicinske lopte u teretanama. Medicinske lopte su sjajne za zagrijavanje.

Probajte jogu

Postoji mnogo standardnih položaja joge ako ste u potrazi za vježbama istezanja koje će zaista sinkronizirati vaš um, tijelo i duh te vas pripremiti za veliku utakmicu ili odličan trening. Joga razrađuje više mišića i uključuje brojne tečne pokrete.

Zaključak

Zanemarivanje zagrijavanja je najveća greška koju možete napraviti prilikom vježbanja. Zagrijavanje podiže vašu tjelesnu temperaturu, aktivira vaše neurone i zagrijava vaše zglobove. Zagrijavanje jednostavno priprema vaše tijelo za snažan trening, eliminira vaše slabe točke i poboljšava kvalitetu vaših pokreta.

Vježbe koje smo naveli poboljšavaju protok krvi, uklanjaju otpad iz vaših mišića, donose tekućinu u vaše zglobove te otvaraju vaše tijelo. Ako se prije treninga osjećate umorno, dobro zagrijavanje je sjajan način da vratite energiju u vaše tijelo. Razna istraživanja također pokazuju kako dinamično zagrijavanje, prilikom kojeg aktivirate vaše zglobove kroz više pokreta, povećava izvedbu mišića.

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa