X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

7 smrtnih grijeha osobe koja želi izgubiti kilograme

Podjeli članak

Ako ste čvrsto odlučili smršaviti, vjerojatno ćete se odlučno držati svog plana. Međutim, postoji sedam velikih grijeha ili zamki kojih se morate čuvati.

Dugotrajne kardiovaskularne vježbe ravnomjernog intenziteta

To su bilo koje vježbe koje radite više od trideset minuta istim intenzitetom. To može biti hodanje, bicikliranje, veslanje, trčanje, aerobik, i slično.Takve vježbe koriste tjelesnu masnoću kao gorivo. Iako vjerojatno mislite kako to upravo i želite, postoji razlog zašto to u ovom slučaju nije poželjno. Što više i duže vježbate, to stječete bolju kondiciju. Ali vaše tijelo također uči kako koristiti masnoće na učinkovit način pa svaki put kada vježbate, sagorijevate sve manje i manje. Tako ćete u planiranom vremenu koje svakog tjedna možete posvetiti vježbanju sagorjevati sve manje i manje kalorija. Istraživanja pokazuju da muškarci i žene koji godinama trče isti broj kilometara u prosjeku zapravo dobivaju na težini.

Usmjerenost isključivo na gubitak kilograma u teretani

Ponekad vrijeme u teretani nastojite iskoristiti na način da obavite što više vježbi. Ipak, postoje vježbe koje mogu povećati vaš metabolizam samo za vrijeme tjelovježbe, a postoje i one koje će održati povećano stanje i do 36 sati nakon vježbanja. Ključno je održati to stanje kako biste gubili kalorije i tijekom dana, a ne samo dok vježbate. Dugotrajne kardio vježbe neće stimulirati porast vašeg metabolizma nakon vježbe. HIIT vježbe će pak dovesti do ogromnog porasta u vašem metabolizmu koji će ostati u tom stanju i više od 24 sata nakon svake vježbe.

Izbjegavanje dizanja utega

Ljudi često ne žele dizati utege jer se boje da će postati nabijeni i zdepasti, a žele ostati vitki i mršavi. Ovo osobito vrijedi za žene. Ali, ovo nije istinito. Dizanjem utega gradite svoje mišiće. Na vaše mišiće pak otpada najveći dio vašeg metabolizma u mirovanju (kalorije koje trošite dok ne činite ništa). Kada vježbate svoje mišiće, podižete svoj metabolizam i sagorijevate više masnoća tijekom dana čak i kada ne vježbate.

Trbušnjaci

Neki ljudi rade bezbroj trbušnjaka i drugih vježbi za trbušne mišiće tijekom svake posjete teretani kako bi postigli savršeno ravan trbuh. Ipak, treba napomenuti da ne možete sagorjevati značajnu količinu masnoća pomoću trbušnjaka. Jedno istraživanje je pokazalo da morate učiniti pola milijuna trbušnjaka da biste izgubili kilogram tjelesne masti. Kao drugo, trbušnjaci su vrlo štetni za vaša leđa jer vrše pritisak na vašu kralježnicu. Treće, bez obzira na razvijenost vaših mišića, nikada ih nećete vidjeti ispod sloja sala. Stoga se morate usmjeriti na ispravnu prehranu i učinkovite vježbe za gubitak kilograma.

Zanemarivanje oporavka

Svom tijelu morate dopustiti da se oporavi nakon tjelovježbe. Kilogrami se gube kada niste u teretani, a vaša tjelovježba daje samo poticaj tom procesu. Da biste bili uspješni, morate paziti na uspješni oporavak koji se sastoji od odmaranja, prehrane i hidratacije. Važan čimbenik odmora je san. Važno je spavati barem 7-8 sati dnevno, te osobito u periodu između 22:30h i 1h kada vaše tijelo luči hormone koji su bitni za vaš oporavak. Bez dovoljno sna vaše razine kortizola rastu, a kortizol pospješuje skladištenje masnoća. Najvažniji ključ oporavka je prehrana. Jedite dovoljno kako vaše tijelo ne bi počelo razgrađivati mišiće koji su osnova vašeg metabolizma. Važno je jesti malo i često. 5-6 malih obroka dnevno je dokazano najbolji način prehrane za gubitak kilograma. Tim načinom nećete čeznuti za hranom i gotovo nikada nećete biti gladni. Što se hidratacije tiče, popijte čašu vode svakih sat vremena kako biste isprali toksine iz svog tijela.

Pretjerano treniranje

Pretjeranim treniranjem vaše tijelo proizvodi previše hormona stresa poput kortizola. Ako se vaše tijelo ne može riješiti tog stresa kroz odmor, onda ćete zadržavati svoje masnoće ili ih čak i pohranjivati još više. U jednoj studiji ispitanici između 40 i 75 godina dobili su zadatak da tokom godine dana šest dana u tjednu rade 60 minuta kardio vježbi dnevno.Očekvali biste da su ti pretili ljudi izgubili 20 ili trideset kilograma. Ali, žene su u prosjeku izgubile samo dva kilograma, a muškarci samo 3 kilograma u čitavoj godini. To je premalo za ukupno 300 sati provedenih u vježbanju.

Usmjerenost na ono što ne želite

Nemojte stalno govoriti sebi kakvi ne želite biti ili zašto ne možete nešto učiniti. Osnovno pravilo psihologije je da će se ostvariti ono na što se usmjeravate. Stoga usmjerite pažnju na ono što želite da se dogodi. Pitajte se kako možete izgubiti više kilograma ili što možete poboljšati u svom programu da biste postigli bolju formu.

One thought on “7 smrtnih grijeha osobe koja želi izgubiti kilograme”

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa