X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

8 čestih grešaka koje činimo u teretani

Podjeli članak

Tjelovježba bi trebala pružati osjećaj unutarnjeg zadovoljstva i ispunjenja. Ako vam odlazak u teretanu predstavlja problem ili obvezu koju samo želite odraditi, možda činite određene greške koje vam boravak u teretani čine neudobnim.

Postoji mnogo načina kako si možete otežati vježbanje u teretani. Oni bi vas mogli koštati truda, vremena, čak i zdravlja. Ako mislite da su vam treninzi psihički ili fizički naporni ili vam ne pružaju zadovoljstvo, možda činite neke od sljedećih grešaka.

Čekate na sprave i opremu

Najveće gužve u teretani obično se stvaraju nakon radnog vremena. Izbjegnite gužve jutarnjim vježbanjem ako vam to raspored dopušta. Ili vježbajte nakon 19h kada se raziđu korisnici koji dolaze vježbati nakon posla. U svakom slučaju, vaš program vježbanja nikad se ne bi smio odužiti samo zato jer čekate na spravu ili opremu. Da biste doskočili tom problemu, uvijek unaprijed razmislite o alternativnim vježbama koje ćete raditi u slučaju da je vaša sprava zauzeta.

Preskačete zagrijavanje

Preskakanjem zagrijavanja prije vježbanja možda ćete uštedjeti na vremenu kada ste u žurbi, ali ta navika će vas vrlo vjerojatno jednom koštati i ozljede. Prije nego što se prebacite na teške utege, obavite zagrijavanje koje se sastoji od vježbi istezanja, ali i od serije sklekova, čučnjeva i raznožnih skokova kako biste ubrzali svoj srčani ritam. Ako nemate dovoljno vremena za teretanu, bolje je da skratite vrijeme odmora i smanjite broj ponavljanja svake vježbe umjesto da preskočite zagrijavanje.

Ne planirate svoj program treninga unaprijed

Odlazak u teretanu bez plana vježbanja je poput odlaska u dućan bez popisa za kupnju. Na kraju ćete se bez cilja kretati s jedne vježbe na drugu i tako trošiti puno više vremena nego što je potrebno. Stoga morate unaprijed osmisliti plan vježbanja. Utvrdite vrstu vježbi, broj ponavljanja i redoslijed kojim ćete činiti vježbe. Ako vježbate s prijateljem, popričajte s njim prije teretane. Tako ćete smanjiti količinu pričanja u teretani koje bi vas moglo usporavati.

Radite kardio vježbe prije dizanja utega

Kardio vježbe su ključne za svaki plan vježbanja, ali mogu biti štetne kada ih činite u pogrešno vrijeme. Ako lagano trčite 30 minuta prije dizanja utega, na klupu biste mogli leći umorni i iscrpljeni, što će dovesti do loše izvedbe, a možda i do ozljede. Stoga prvo obavite dizanje utega, a onda se posvetite kardio vježbama.

Uvijek koristite iste sprave i vježbe

Ako koristite istu rutinu svaki dan, vrlo brzo će vam dosaditi, a to će utjecati na vaše rezultate. Svoj program treninga biste trebali mijenjati svakih nekoliko tjedana.

Previše se odmarate

Većina ljudi bi trebala završiti s vježbanjem u teretani za manje od 60 minuta. Ipak, mnogi trate svoje dragocjeno vrijeme. Stoga koristite štopericu ili aplikaciju na svom pametnom telefonu kako biste ograničili svoje odmaranje na jednu minutu.

Zaboravljate ponijeti bocu s vodom

Kada ne nosite svoju bocu, često ćete između vježbi ići do kupaonice ili spremnika s vodom kako biste se osvježili. To uzrokuje gubitak vremena između vježbi. Stoga ponesite vlastitu bocu i napunite je prije treninga.

Širite svoje područje djelovanja

Neka vaš trening program ne uključuje čitavu teretanu ili fitness centar. Osim što ćete ometati koncentraciju drugih korisnika dok ćete hodati pokraj njih, tako ćete također uzaludno trošiti svoje dragocjeno vrijeme. Grupirajte svoje vježbe na način koji koristi sprave i opremu u istom dijelu teretane. Tako ćete manje putovati i brže izaći iz teretane.

Vrijeme koje imate za vježbanje je uvijek ograničeno i dragocjeno. Stoga ga morate znati optimalno iskoristiti. Izbjegavanjem navedenih grešaka vaš boravak u teretani bit će maksimalno učinkovit. U istom vremenu obavit ćete puno više, a vaši rezultati će se značajno poboljšati.

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa

 

american express