X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Ostalo /

Joga – vježba za duh i tijelo

Podjeli članak

Iako joga postoji stoljećima, zapadno društvo „otkrilo“ ju je tek relativno nedavno. Učinci joge na naš organizam su zapanjujućisamo nekoliko minuta vježbe nakon napornog radnog dana može nam pomoći da opustimo napete mišiće i istegnemo umorne zglobove i kralježnicu. Ukoliko se prakticira redovno, joga može biti moćno oružje u borbi protiv svakodnevnog stresa i smanjenja anksioznosti. S vremenom, može u potpunosti preobraziti Vaše tijelo stvarajući jače mišiće i poboljšavajući fleksibilnost cijelog tijela i zglobova.

Iako ljudi smatraju da je joga neka vrsta fitnesa, ona je zapravo opsežna i kompleksna životna filozofija koja svoje korijene vuče iz drevne Indije od prije 5 000 godina. Sama riječ „joga“ znači „ujediniti se“ a odnosi se na sjedinjenje, stapanje tijela, uma i duha kroz meditaciju, disanje i različite tjelesne poze. Filozofija joge temelji se na prirodnim zakonima, a ne na religijskim ili dogmatskim. Svrha joge je postići duševni mir, kontrolirati emocije i na taj način preoblikovati mentalne obrasce koji privlače i određuju okolnosti u našim životima. Joga se sastoji od hatha joge koja pomaže poboljšati zdravlje kroz aktiviranje cirkulacije i probave, povećavanje fleksibilnosti i općenitog opuštanja. Pranayama uključuje vježbe disanja koje normaliziraju protok vitalne energije u tijelu. Disanje se smatra glasom naše duše i stoga je iznimno bitno. Meditacija je u jogi poput vrata za samoostvarenje i primarna tehnika za postizanje duševnog mira, zdravlja i duhovnog razvoja. Poze u jogi, koje se također zovu „asanas“ spadaju u hatha jogu. One su razvijene kako bi ojačale tijelo, poboljšale zdravlje i pripremile za meditaciju. U suvremenim joga vježbama te poze mogu služiti bilo kojoj od navedenih svrha. U sklopu hatha joge postoje različiti oblici – od onih meditativnijih do onih bržih.

Prednosti joge mnogostruke su i svatko može imati koristi od prakticiranja ove vrste rekreacije. Joga nije natjecateljski sport, njena svrha je dobrobit tijela i duha, tako da je naglasak na opuštenosti. Također, svatko si vježbe može lako prilagoditi svojim trenutnim fizičkim mogućnostima. Poanta joge nije količina nego kvaliteta pokreta te pravilno držanje tijela. Mnogi sportski stručnjaci preporučuju uravnoteženo vježbanje joge i neke aerobne aktivnosti poput vožnje biciklom, trčanja i hodanja za poboljšanje izdržljivosti. Takva kombinacija će uvelike povećati Vašu cjelokupnu kondiciju. Čak i mnogi sportaši koji se bave natjecateljskim vrstama sportova uključuju jogu u svoj program vježbe kako bi poboljšali fleksibilnost tijela koja, između ostalog, pomaže smanjiti rizik od ozljeda. Što više vježbate jogu, to ćete biti snažniji i fleksibilniji. Neka istraživanja su pokazala da vježbanje joge pomaže i kod kardiovaskularnih bolesti, artritisa, sindroma karpalnog kanala, bolova u donjem dijelu leđa, a olakšati može i tegobe glavobolja, migrena, anksioznosti, hipertenzije, gastritisa i bronhijalne astme. Neki tvrde da pomaže i kod blažih oblika depresije te pri gubitku kilograma.

Osim fizičkih prednosti, vježbanje joge može poboljšati i mentalno zdravlje. Joga stvara pozitivno, zdravo ozračje za Vaš um i tijelo. Ona smiruje živčani sustav te smanjuje napetost u mišićima. Također poboljšava cirkulaciju i probavu te pomaže efektivnije izbaciti toksine iz tijela. Stoga je joga odličan način za liječenje mnogih zdravstvenih stanja. Rijetko koji oblik rekreacije nudi holistički pristup ozdravljenju, uključujući i tijelo i duh.

Za vježbanje joge trebate udobnu i prozračnu odjeću poput mekanih tajica ili trenirke, ali ne smiju biti previše glatke sa likrom jer prilikom nekih vježbi može doći do klizanja. Preporuča se i ugodna majica koja prianja uz tijelo, također zbog prirode vježbi. Također trebate i prostirku za ublažavanje tvrdog poda.

Uz jogu možete jednim potezom (p)ostati fit i uravnotežiti svoje tijelo i svoj duh. Vaš organizam će Vam na tome zasigurno biti zahvalan.

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa

 

american express