X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Ostalo /

Jogging

Podjeli članak

Jogging je iznimno popularna fizička aktivnost koja osim brojnih zdravstvenih prednosti donosi i socijalnu komponentu ako trčite u društvu te omogućuje i zdravo psihičko okruženje jer boravite na svježem, čistom zraku ili u prirodi. Proljeće je osobito pogodan period za započinjanje ovakve vrste rekreacije kada smo nakon zime lošije kondicije, sa par kilograma viška te teže pokretljivi. Uz jogging se na zabavan i opuštajući način možete vratiti u kondiciju, odnosno početi raditi na njoj. Prednosti jogginga iznenadit će Vas!

Redovito bavljenje joggingom ima iznimno pozitivan utjecaj na cjelokupni organizam. Krenimo redom. Jogging jača kosti s obzirom da je vrsta vježbe u kojoj morate moći nositi vlastitu težinu. Također jača mišiće te poboljšava kardiovaskularno stanje tijela. S obzirom da sagorijeva mnogo kalorija, pomaže održavati tjelesnu težinu. Jogging je također privlačan jer ništa ne košta, možete trčati kada god to Vama najbolje odgovara i ne trebate skupu opremu. Potrebna je samo dobra volja i malo slobodnog vremena. Jogging je oblik aerobne vježbe. Aerobno znači „s kisikom“, a aerobna vježba je svaka koja znači fizičku aktivnosti koja proizvodi energiju kombinirajući kisik sa glukozom iz krvi te masnoćama iz tijela.

Mogućnosti i prednosti su dakle velike. Trebate samo odlučiti koji je Vaš osobni cilj. To može biti na primjer:

- Postizanje dobre tjelesne kondicije - Ako ste totalni početnik, možete početi sa žustrijim hodanjem pa postupno napredovati do jogginga. U početku je dovoljan i trening od pola sata.
- Održavanje dobre kondicije -  U tom slučaju kombinirajte jogging sa drugim vrstama vježbe, kao npr. plivanje ili neki ekipni sportovi kako bi postigli maksimalne rezultate.
- Gubitak tjelesne težine - Uz jogging obavezno prilagodite ishranu i u dnevni meni dodajte mnogo svježeg voća i povrća, nemasnog mesa, integralne žitarice i mliječne proizvode s manje masti. Iz prehrane izbacite masnoće, brzu hranu, slatka pića i šećer.
- Društvo – Ukoliko Vam je važna socijalna komponenta i druženje ili ste uspješniji kada trčite u društvu, možete trčati sa prijateljem ili kolegom ili se učlaniti u neki lokalni trkački klub.
- Natjecanje – Trkački klubovi često organiziraju natjecanja, pa čak i za početnike. Možete iskušati svoje mogućnosti protiv drugih trkača u raznim amaterskim utrkama koje su namijenjene rekreaciji i zabavi. U sportu je uvijek korisno imati izazov. Neki joggeri se vremenom odlučuju i na ambicioznije pothvate, kao što su razne lokalne utrke te različite polumaratone ili čak maratone.

Također je korisno uzeti u obzir i sljedeće savjete prije nego počnete trenirati:

- Ukoliko ste prešli 40-u godinu života, imate neku kroničnu bolest ili jednostavno dugo niste trenirali, obavezno se posavjetujte s liječnikom prije nego počnete s jogging treningom.
- Prije treninga obavezno je temeljito zagrijavanje. Također i po završetku treninga ohladite tijelo laganim istezanjem.
- Pijte puno tekućine i uvijek ponesite bocu vode na trening. Unos tekućine je obvezan prije, za vrijeme i nakon treninga.
- Odmarajte barem dva dana u tjednu jer ćete tako spriječiti ozljede. Umjesto trčanja možete plivati ili raditi neke lagane vježbe.
- Odaberite i isplanirajte trkaću rutu. Ako je moguće, trčite po ravnoj, travnatoj površini i izbjegavajte tvrde, betonske ili previše mekane površine, poput pijeska. Na taj način smanjujete mogućnost ozljeda.
- Izbjegavajte trčanje pored ceste zbog štetnih ispušnih plinova te trčanje u doba dana kada je najveća gužva i količina automobila velika. Idealno je trčati rano ujutro ili predvečer.
- Nosite udobnu pamučnu odjeću, a dobro je obući se slojevito kako biste po potrebi mogli skidati slojeve.
- Ljeti obavezno koristite zaštitni faktor protiv UV zračenja, sunčane naočale i šešir.
- Investirajte u kvalitetne tenisice za trčanje jer su kvalitetne tenisice direktno ulaganje u sigurno i udobno trčanje. Ne preporuča se trčati u starim tenisicama jer povećavate šansu od ozljeda. Kvalitetne tenisice za trčanje moraju biti udobne, imati zračne jastuke i biti prozračne.
- Nemojte jesti prije samog treninga, izbjegavajte trčati tijekom najtoplijih ljetnih dana i uvijek sa sobom nosite mobitel. Uvijek recite nekome da idete trčati i kada se planirate vratiti. Ukoliko slušate glazbu dok trčite, budite na oprezu, posebice ako ste blizu prometnica. Birajte osvijetljene, poznate rute, a izbjegavajte one mračne i izolirane. Ukoliko trčite noću, obavezno si priskrbite reflektirajuće dijelove opreme. U slučaju ozljede, odmah prestanite trčati i kontaktirajte liječnika.

Jogging je zabavan, opuštajući oblik rekreacije i zdravog načina života koji našem organizmu donosi brojne prednosti. Trčite svjesno, odgovorno i uvijek osluškujte svoje tijelo i njegove mogućnosti. 

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa