X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

Jutarnja tjelovježba za odličan početak dana

Podjeli članak

Ako se budite omamljeni, pospani, bezvoljni i slabi, jutarnja tjelovježba bi vam mogla smjesta dati polet i razbuditi vas. Ona ima brojne pozitivne učinke na vaše tijelo i raspoloženje koje je dobro iskoristiti odmah ujutro kako bi ti učinci djelovali na vas tijekom čitavog dana.

Najbolje vrijeme za vježbu je ono kada imate najviše volje za njega. Iako se neki ljudi ujutro osjećaju ukočno i usporeno, jutarnja tjelovježba može ubrzati rad vašeg srca i dati vam dodatnu energiju. Svaka osoba ima svoj vlastiti biološki ritam, poznat i kao cirkadijski ritam, koji određuje razine energije tijekom dana. Cirkadijskim ritmovima upravljaju hormoni i genetski su uvjetovani. Oni su odgovorni što vaša razina energije možda opada sredinom dana ili što je nekim ljudima teško zaspati prije ponoći.

Vježbanje je učinkovitije i manje naporno kada je vaša tjelesna temperatura najviša, a to je obično kasno poslijepodne. Temperatura je najniža jedan do tri sata prije buđenja te se polako povećava kako dan napreduje. Stoga biste trebali paziti koliko vam odgovara vježbanje rano ujutro. Imajte na umu da će vam vježbanje ujutro možda biti malo napornije.

Postoji nekoliko vježbi koje će vam pomoći da se razbudite i krenete u dan poletni i dobro raspoloženi.

Brzo hodanje

Brzo hodanje je prirodan oblik tjelovježbe koji ima brojne prednosti. Rizik od ozljede je vrlo nizak. Brzo hodanje ujedinjuje aktivnosti istezanja, kardio vježbi i jakih mišićnih pokreta. Sve to ga čini idealnim izborom za jutarnju tjelovježbu.

Dizanje utega

Izgradnja mišića je jedna od najboljih metoda za ubrzavanje vašeg metabolizma. Stoga je jutro idealno vrijeme za dizanje utega kako biste koristi od njega imali čitav dan. Dizanjem utega sagorijevate masne stanice, a ako ujutro ne vježbate, vaše tijelo će vjerojatnije pohranjivati masnoće tijekom dana. Ako ne možete ići u teretanu svakog jutra, možete kupiti nekoliko rastezljivih traka za vježbanje. Pomoću njih možete vježbati snagu svih svojih glavnih mišićnih skupina u udobnosti svog doma.

Intervalne vježbe visokog intenziteta

Ako ste ujutro spriječeni dizati utege, onda napravite jednu HIIT seansu. Intevalne vježbe visokog intenziteta ubrzavaju vaš metabolizam i do nekoliko sati nakon što završite s vježbom. One također sagorijevaju više kalorija u manje vremena, a vrijeme nam često nedostaje ujutro prije odlaska na posao.

Istezanje

Istezanje mišića je izvrstan oblik jutarnje tjelovježbe koji će vas osobito dobro razbuditi. Nakon spavanja većina ljudi spontano isteže svoje ruke pa nema razloga da ne istežete i ostale mišiće. Udahnite duboko nekoliko puta i istegnite svoje mišiće. Probajte otpustiti svu napetost prvo iz svojih ramena i ruku, a potom krenite na istezanje ostalih mišića.

Važnost doručka za jutarnju tjelovježbu

Ako možete pojesti doručak jedan ili dva sata prije tjelovježbe, imat ćete dovoljno goriva za optimalni jutarnji trening. Kada vježbate s praznim želucem, mogli biste osjetiti slabost ili tromost. Ako nemate vremena za doručak ili ako ne volite doručkovati odmah nakon buđenja, možete popiti sportski napitak. Tako ćete podići razine glukoze u krvi koje su ujutro prilično niske.

Vježbanje prije doručka može imati svoje prednosti ako vaše tijelo to može podnijeti. Ipak, imajte na umu da tako povećavate izglede da ćete morati prekinuti svoj trening zbog slabosti ili manjka snage.

Zaključak

Ako vježbate ujutro, povećavate izglede da ćete se držati svog plana treninga jer možete prekrižiti tjelovježbu sa svojeg dnevnog rasporeda prije nego što vas preplave druge dnevne obaveze. U svakom slučaju, probajte većinu dana u tjednu ispuniti vježbama od najmanje trideset minuta. Vježbe poput brzog hodanja, penjanja po stepenicama ili plivanja jačaju vaš imunosni sustav, snižavaju rizik od dijabetesa, nekih vrsta raka, srčanog i moždanog udara,  te vam pomažu da bolje održavate svoju težinu i osjećate se dobro u svom tijelu.

Ipak, ako niste jutarnja osoba i ako bi vam rano ustajanje oduzimalo vrijeme koje provodite spavajući, onda bi vam se ideja o ranom podizanju metabolizma mogla obiti o glavu. Neispavanost mijenja kemijsku ravnotežu u vašem tijelu i usporava vaš metabolizam. Stoga je najbolje vježbati u doba dana koje vam najbolje odgovara.

2 thoughts on “Jutarnja tjelovježba za odličan početak dana”

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa

 

american express