X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

Kako biti dobar trening partner

Podjeli članak

Vježbanje s trening partnerom može značajno poboljšati vašu motivaciju i odgovornost. Nema ništa poticajnije od činjenice da vas netko čeka pred vratima da krenete u teretanu ili na jutarnje trčanje.

Vježbanje s trening partnerom ima brojne znanstveno dokazane koristi za vaš program vježbanja i vašu disciplinu. Istraživanja su pokazala da se vaše zanimanje za tjelovježbu i vaši rezultati mogu udvostručiti ako vježbate zajedno s partnerom. Ako sami imate volje trčati dvadeset minuta, s trening partnerom koji vas motivira uskoro ćete trčati četrdeset minuta.

Vježbanje s trening partnerom je dobar način kombiniranja vremena za tjelovježbu s vremenom za druženje. Ako zbog zaposlenog dnevnog rasporeda nemate vremena za oboje, pozovite dobrog prijatelja ili prijateljicu da vježba s vama. Ako oboje zajedno postavite zajedničke ciljeve, to može osnažiti vaš međusobni odnos i povjerenje. Osim toga, ako unajmite osobnog trenera, cijena za svakog od vas će biti niža nego kada biste vježbali s trenerom pojedinačno.

Imati trening partnera je dragocjeno, ali ponekad se može dogoditi da se vaš trening partner razboli ili ode na ljetovanje. Iznenada biste mogli ostati sami, a to bi moglo utjecati na vašu volju za vježbanjem. Zato je pametno imati više trening partnera ili vježbati u skupini.

Vaš trening partner vam može podariti drukčiju perspektivu na vaš plan treninga. On vam može pokazati svoj program treninga i svoje metode, a vi njemu svoje. Zajedničkim promišljanjem možete nalaziti nove načine treninga i izbjeći dosadu. Zajedno možete osmisliti nove vježbe i nove pristupe.

Ipak, ne mogu sva partnerstva biti uspješna. Neka od njih propadnu zbog razlika u predanosti tjelovježbi, osobnim sposobnostima i karakteru.

Za uspješno trening partnerstvo potrebno je ovo:

Slična fizička sprema i sposobnosti

Ako fizička sprema ili sposobnosti trening partnera nisu podjednake, fizički spremnijem partneru zajednički treninzi neće biti dovoljno izazovni. Zbog toga bi mu mogli dosaditi i navesti ga da odustane.

Odvajanje pričanja od vježbanja

Tijekom treninga se možete ponekad previše raspričati sa svojim partnerom. To izravno utječe na vaše rezultate treninga. Vrijeme za tjelovježbu je dragocjeno pa stoga ugodne razgovore trebate sačuvati za piće nakon treninga. Zagrijavanje i istezanje su također dobro vrijeme za razgovor, ali ostatak vremena trebali biste trenirati.

Sličan karakter

Vi možda volite trčati vani tijekom čitave godine, ali vaš partner možda voli trčati na pokretnoj traci čak i za vrijeme blage kiše. To bi moglo značiti da ćete često trenirati odvojeno, a to će utjecati na vašu povezanost i osjećaj zajedništva. Postoje još brojne druge ljudske sklonosti na koje trebate paziti i koje trebate uskladiti da biste ojačali svoje partnerstvo i postizali vrhunske rezultate.

Trening partner koji vas poštuje, podržava i odaje priznanje vašim rezultatima i postignućima može biti velik poticaj koji će vas usmjeravati na putu prema uspjehu. Dok vježbate sami, možda nećete primijetiti napredak, ali vaš trening partner će jasnije uočiti vaša postignuća. Možda će vidjeti da ste povećali snagu ili izdržljivost, ili da imate razvijenije mišiće ili ravniji trbuh. Tako ćete zajedno postići puno više nego što biste učinili odvojeno. Stoga je sada najbolje vrijeme da pronađete svog trening partnera i uživate u prednostima i koristima koje vam vaše partnerstvo može ponuditi.

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa

 

american express