X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Ostalo /

Kako nas vježbanje čini sretnima

Podjeli članak

Redovitim vježbanjem osjećate manje stresa i napetosti te puno više sreće. To nije slučajnost. Vježbanje vam može popraviti raspoloženje i podići samopouzdanje.

Istraživanja su pokazala da su tjelesno aktivni ljudi sretniji i zadovoljniji sa svojim životima. Vježanje mijenja čitavu tjelesnu kemiju, a upravo ta promjena utječe na poboljšanje raspoloženja. Koristi od vježbanja su brojne, a ovdje donosimo popis najvažnijih. Tjelovježba:

Otpušta hormone sreće u vaš mozak

Dok vježbate, vaše tijelo proizvodi endorfine. To su kemikalije koje smanjuju doživljaj boli, jačaju imunitet i pomažu vam opustiti se. Istodobno, vježbanjem se smanjuje lučenje hormona poput adrenalina i kortizola koji povećavaju osjećaj anksioznosti i napetosti. Dok vježbate, vaše tijelo proizvodi i protein BDNF koji vas štiti od stresa i obnavlja vaše neurone. Zato se često nakon vježbanja osjećamo opušteno, a u glavi nam je bistrije.

Daje vam više energije

Vjerojatno imate dane kada ste jednostavno preumorni za vježbanje. Međutim, čak i tada biste trebali pronaći volju za vježbanjem. Gotovo uvijek ćete imati više energije nakon tjelovježbe, osobito ako ste prije vježbanja bili jako umorni. Stoga, kada smognete volje da ustanete iz fotelje i počnete vježbati, osjećat ćete energiju tijekom čitavog dana. A više energije znači više sreće.

Povećava vaše samopouzdanje

Ako niste zadovoljni svojim tjelesnim izgledom, osjećat ćete i manjak samopouzdanja. A to može negativno utjecati na sva područja vašeg života, uključujući vaše odnose, vaš posao i vaše ciljeve.

Međutim, redovitim vježbanjem vaše tijelo se počinje mijenjati. Kada počnete ostvarivati ciljeve koji su vam se činili nedostižni, vaš čitav svjetonazor se mijenja. Osim što ćete biti zadovoljniji izgledom, također ćete se osjećati snažnije, neovisnije i samouvjerenije. Povećanje samopouzdanja najviše utječe na opći osjećaj sreće.

Ublažuje anksioznost

Ako patite od anksioznost, možda za nju postoji jednostavan lijek. Nedavna istraživanja su pokazala da vježbanje pomaže ljudima koji pate od anksioznosti da poslije vježbanja osjećaju dugoročno olakšanje, slično učincima koje imaju lijekovi i psihoterapija.

Pomaže ublažiti depresiju

Jedna od deset osoba pati od depresije. Umjesto lijekovima, probajte depresiju liječiti vježbanjem. Ispitivanja na miševima pokazala su da vježbanje ima slične učinke na njihov mozak kao i antidepresivi. Sve veći je broj dokaza da isto vrijedi i za ljude. Studije su pokazale da se ljudima koji su se bavili aerobnim vježbama stanje poboljšalo u jednakoj mjeri kao i ljudima koji su koristili antidepresive.

Smanjuje nesanicu

Ako imate problema sa spavanjem, bacite tablete za spavanje i počnite vježbati. Istraživanja su pokazala da svakodnevna aktivnost pomaže ukloniti ili ublažiti neke od problema sa spavanjem. Ljudi koji počnu vježbati često govore da značajno bolje spavaju. Kada ste dovoljno naspavani, puno ste i sretniji.

Učinak tjelovježbe na vaše pozitivno raspoloženje možete određenim tehnikama i aktivnostima dodano povećati. Istraživanja su pokazala 15%-tno poboljšanje u raspoloženju dok slušate pozitivnu motivirajuću glazbu tijekom tjelovježbe. Ona nam daje osjećaj da ne vježbamo jako naporno. Kada su njemački istraživači povezali programe za stvaranje glazbe sa spravama za kardio vježbanje, zabilježili su još veće povećanje raspoloženja nego za vrijeme pasivnog slušanja tijekom tjelovježbe.

Istraživanje provedeno na Sveučilištu Vermont pokazalo je da 20-minutno vježbanje može pozitivno utjecati na vaše raspoloženje i do 12 sati nakon vježbanja.

Najčešće vježbamo kada smo u neutralnom raspoloženju, ne osobito sretni niti osobito tužni. Vježbanje ima najbolji učinak na naše duhovno stanje kada smo loše raspoloženi.

Vježbanje na otvorenom daje nam više energije i poleta nego vježbanje u zatvorenom. Također nas čini manje depresivnima, ljutima i napetima. Šetnja ili trčanje u prirodi u većoj mjeri smanjuje naš stres nego ista aktivnost u urbanom okruženju.

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa

 

american express