X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

Kako poboljšati rezultate u plivanju

Podjeli članak

Naporan trening je vrlo važan za uspjeh svakog plivača. Međutim, postoje stvari koje nikako ne smijete zanemariti ako želite postati vrhunski plivač. Ako te stvari ne uzmete u obzir, lako je moguće da vaš trud neće imati željeni učinak.

Stavite naglasak na oporavak

Mnogi plivači samo razmišljaju o napornom vježbanju. Mnogi plivači, pogotovo mladi, u potpunosti se usredotočuju na naporno vježbanje jer misle da je to jedini način da postanu sjajni plivači. Međutim, zapitajte se što omogućava elitnim plivačima da naporno vježbaju. Oporavak omogućava svo to naporno vježbanje, stoga ako se plivač ne oporavlja na pravilan način, onda neće biti u stanju naporno vježbati.

Mnogi se plivači boje oporavka jer se prilikom oporavka često osjećaju kao da su izvan forme. Prava istina je da oporavak omogućava razvoj mišića i cjelokupne snage, kao i smanjenje rizika od ozljede. Adekvatan oporavak ne uključuje samo uzimanje slobodnog dana ili lagano vježbanje. Kvalitetan oporavak se sastoji od više čimbenika, poput jedenja hrane koja je bogata hranjivim tvarima, obavljanja prevencije ozljeda i dovoljne količine sna.

Manjak sna vjerojatno smanjuje performanse, povećava rizik od ozljeda te povećava percipirani trud koji je uložen u naporan trening. Ako svaku noć ne spavate sedam do devet sati, nećete moći dati sve od sebe prilikom vježbanja.

Postanite kompletan sportaš

Plivači se sve više navikavaju na trening snage. Međutim, mnogi plivači ne rade trening snage. Mnogi se plivači usredotočuju na jačanje jezgre trupa, ali to je samo jedan aspekt treninga snage. Pravilan program plivanja uključuje dobro uravnotežen pristup odgovarajućeg volumena i odgovarajuće biomehanike.

Ovakav pristup može smanjiti ozljede, poboljšati performanse, povećati samopouzdanje i graditi prijateljstvo unutar plivačkog tima. Iako trening snage zahtijeva dodatno vrijeme, on donosi pregršt prednosti koje upotpunjavaju i poboljšavaju plivanje.

Budite pozitivni

Sretan plivač je brz plivač. Nemojte previše razmišljati o ovom pitanju, ali zapitajte se plivate li brže kada ste sretni ili tužni. Sportaši se prečesto oslanjaju na ljutnju i bijes tijekom treninga, ali u stvarnosti pozitivan stav je taj koji može poboljšati vaše performanse.

Vrlo je lako dopustiti negativnim članovima tima ili napornom vježbanju da utječu na pozitivan stav. Lako je dopustiti tom negativnom vrtlogu da usisa čak i najtalentiranije plivače. Umjesto toga, pokušajte izmisliti nekakvu pozitivnu uzrečicu ili pjevušite omiljenu pjesmu koja će vam pomoći da ostanete pozitivni u teškim vremenima.

Dosljednost je ključna

Odgađanje zadovoljstva je sve češći pojam u sportu i poslovanju. Odgađanje osjećaja zadovoljstva može pomoći plivačima da ostanu usredotočeni prilikom dugog i napornog treninga. Strpljenje i vrijeme su vrijedni alati za svakog plivača. Nažalost, mnogi su plivači nestrpljivi i očekuju trenutne rezultate. Plivanje je zahtjevan sport koji se sastoji od više sati samoće u bazenu. Nažalost, to ne rezultira uvijek uspjehom ili poboljšanjima.

Ponekad ćete uložiti puno truda u trening, a lošije ćete plivati. Potrebna je velika snaga volje za vraćanje u bazen iz dana u dan nakon negativnih rezultata. Svaki plivač iskusi uspjehe i neuspjehe. Dosljednost i snaga volje pomaže elitnim plivačima da napreduju tijekom godina.

Plivanje zahtijeva puno truda kako biste postigli dobre rezultate. Ipak, nemojte zanemariti kvalitetan oporavak koji će vam dati snage za nastavak treniranja. Postanite kompletan sportaš i budite pozitivni i dosljedni kako biste postigli priželjkivane rezultate.

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa

 

american express