X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

Kako vožnjom bicikla možete učinkovito skinuti kilograme

Podjeli članak

Vožnja bicikla je odlična za vaše tijelo i zdravlje. Saznajte koje su prednosti vožnje bicikla, koliko kalorija trošite prilikom te aktivnosti te kako možete učinkovito skinuti kilograme i osjećati se bolje.

Vožnja bicikla je sjajan način da provedete svoje vrijeme na otvorenom, udišući čist zrak. To je također odličan način kretanja po gradu. Uz to, vožnja bicikla je učinkovit način potrošnje viška kalorija, smanjivanja tjelesne težine i poboljšavanja zdravlja kardiovaskularnog sustava. Ovisno o vašoj tjelesnoj težini i intenzitetu vožnje, vjerojatno ćete potrošiti negdje između 400 i 500 kalorija svakih sat vremena vožnje biciklom.

Kretnje koje vaše tijelo obavlja prilikom vožnje bicikla, pogotovo u slučaju vožnje bicikla uzbrdo, odličan su način razvijanja mišića i gubljenja masnog tkiva. Vožnjom bicikla jačate i razvijate velike mišiće (kvadriceps i tetiva koljena), ali i male mišiće (list). Razvijanje i jačanje mišića ne samo da čini vaše tijelo mršavijim i snažnijim, već i ubrzava vaš metabolizam. Što vam je metabolizam brži, više kalorija trošite čak i kada se odmarate. To znači da osam sati nakon vožnje bicikla, dok sjedite na kauču, vi i dalje trošite kalorije!

Vožnja bicikla je također učinkovita za jačanje srednjeg dijela tijela – trbušnih mišića i leđnih mišića. Snažna „jezgra“ je od iznimne važnosti za dobru ravnotežu i držanje te je korisna za aktivnosti svakodnevnog života, kao što je podizanje namirnica, nošnja djece i rad u dvorištu.

Vožnja bicikla u svrhu gubitka tjelesne težine

Ako vam je cilj gubitak tjelesne težine, vožnja bicikla može biti vrlo korisna. Pametan pristup je postupni gubitak težine od otprilike pola kilograma tjedno. Postupni gubitak težine pomaže u održavanju mišićnog tkiva (prisjetite se one potrošnje kalorija dok sjedite na kauču) te će uvelike povećati vaše šanse za dugoročan uspjeh. Ljudi koji izgube puno kilograma u kratkom roku, često pomoću dijeta koje se baziraju na odricanju hrane, vrlo će vjerojatno vratiti te kilograme unutar prve godine.

Potrošnja 3500 kalorija rezultirat će gubitkom težine od pola kilograma. Uz pretpostavku da ćete  potrošiti 500 kalorija za sat vremena vožnje, svakodnevna vožnja bicikla dovela bi do gubitka težine od pola kilograma nakon samo tjedan dana!

Moramo napomenuti i potrebne promjene načina života, koje biste također trebali postupno uvesti. Ako je svakodnevna tjelesna aktivnost novi dio vašeg života, suzdržite se od previše daljnjih promjena dok se u potpunosti ne naviknete na tu svakodnevnu aktivnost. Ljudi često pokušavaju unijeti drastične i nerealne promjene čiji je ishod osuđen na propast (sjetite se nekih vaših novogodišnjih odluka). Drugim riječima, nije dobra ideja početi vježbati, odreći se šećera, kofeina i cigareta, sve u isto vrijeme. To su velike promjene za vaše tijelo i trebate ih postupno uvoditi.

Bolja hrana = bolja vožnja bicikla = bolje tijelo

Nakon što ste uspostavili redovitu rutinu vožnje bicikla te se osjećate snažnijima i zdravijima, mogli biste napraviti neke male promjene u prehrani. Ključ zdrave prehrane je povećavanje unosa cjelovitih namirnica (voće, povrće, cjelovite žitarice i druge namirnice koje su, naravno, cjelovite i neprerađene) i izbacivanje manje zdravih namirnica iz vaše prehrane. Prehrana koja uključuje voće, povrće i cjelovite žitarice pomaže gubitku viška kilograma te će davati snagu vašem tijelu dok vozite bicikl.

S vremenom, vožnja bicikla će vam pomoći da se osjećate snažnijima, mršavijima te ćete pozitivno gledati na svoje tijelo. Ako nastavite sa svakodnevnom aktivnošću i zdravom prehranom, stvaranje boljeg tijela je zajamčeno.

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa

 

american express