X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

Kako zadržati motivaciju za trčanje

Podjeli članak

Motivacija je definitivno ključ svakog treninga, pa tako i trčanja. Saznajte više o tome koji su najbolji načini da ostanete motivirani za trčanje te kako uspješno nastaviti vaše treninge.

Svatko ima različite razloge za trčanje, stoga je važno znati zašto ste uopće počeli s trčanjem. Navedite razloge zbog kojih ste počeli s treningom i navedite što trčanjem želite postići. Zapišite te razloge. Nešto na vašem popisu moglo bi vam dati potrebnu motivaciju.

Kada ste sastavili vaš popis, stavite ga na vidljivo mjesto kao što je ogledalo u kupaonici ili hladnjak u kuhinji. Držanje popisa na vidljivom mjestu služit će kao svakodnevni podsjetnik na vaše ciljeve. Teško je promijeniti svoje ponašanje i lako je odvratiti pažnju na neke druge stvari te pritom zaboraviti na trčanje zbog ostalih obaveza u vašem životu.

Slijedi još nekoliko savjeta koji bi vam mogli pomoći držati se rutine treninga.

Odaberite primjeren raspored treninga

Trening koji izaberete mora biti primjeren za vas. Ne smije biti pretežak niti prelagan. Ukoliko je raspored pretežak, riskirate ozljedu. To vas može obeshrabriti i rezultirati prekidom treniranja. S druge strane, ako je trening prelagan, neće vas potaknuti na potreban način. Vaš trening vam mora pružiti mali izazov. Treba biti pomalo težak, ali moguć za odraditi. Na kraju treninga trebali biste se osjećati kao da ste ostvarili napredak, a ne biti potpuno iscrpljeni.

Doba dana

Ako je ikako moguće, vježbajte odmah ujutro. Pripremite svoju odjeću za trčanje noć prije, podesite alarm, ustanite se i krenite prije nego što uopće stignete razmišljati o treningu. Ako vježbamo na kraju dana, imamo cijeli dan vremena da se odgovorimo od vježbanja! Umor, obitelj ili poslovne obaveze često znaju poremetiti čak i najbolje namjere. Trčanje odmah ujutro daje vam sjajan osjećaj te je izvrstan početak dana.

Budite odgovorni

Pronađite partnera za trčanje, priključite se skupini za trčanje, unesite svoj treninge online ili koristite dnevnik za praćenje promjena. Praćenje dnevne kilometraže i tempa može biti od pomoći. Također možete uvesti nagrade. Na primjer, kada odradite tjednu kilometražu, nagradite se pedikurom, masažom ili novim tenisicama za trčanje.

Odredite svoje ciljeve

Rasporedite svoje ciljeve na manje komade. Usredotočite se na trčanje u kratkim intervalima poput  pola kilometra umjesto da odmah pokušate trčati 2 kilometra. Prijavite se za utrku kako biste imali neku obavezu u kalendaru. Također pregledajte nadolazeće utrke kako biste nastavili s treningom. Ciljajte na nešto što vas zanima ili vam pruža izazov poput neke duže utrke.

Objektivna mjerenja

Mjerite otkucaje srca prilikom odmaranja, krvni tlak, težinu i postotak masnog tkiva kako biste pratili svoju transformaciju kao što pratite kilometražu. Vidljive promjene mogle bi vas motivirati da nastavite s trčanjem. Otkucaji srca prilikom odmaranja i krvni tlak trebao bi se snižavati kako se vaša kondicija poboljšava. Praćenje težine i postotka masnog tkiva također vas može motivirati. Zapišite u svoj dnevnik kako vam odjeća pristaje i kako se osjećate. Imate li više energije kroz cijeli dan? Unesite čak i one najsuptilnije promjene!

Primijenite ove savjete i zasigurno ćete nastaviti s treningom. Nakon nekog vremena, počet ćete se osjećati puno bolje. Imat ćete kondicije, izgledati bolje i imati više energije kroz cijeli dan.

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa