X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

Najbolja hrana prije treninga

Podjeli članak

Želite izvući ono najbolje iz svog treninga? U tom slučaju trebate konzumirati odabrane namirnice. Ova hrana će najbolje pripremiti Vaše tijelo za naporan trening.

Iako se možda čini logičnim izbjeći unos kalorija, hrana koju pojedete prije treninga potaknut će vježbi i dovesti Vaše rezultate do maksimuma. Ako je hrana koju unesete pravilna, trening će biti uvelike uspješniji. Unos hrane prije treninga također sprječava pad razine šećera u krvi, što dovodi do vrtoglavice i umora. Donosimo Vam popis namirnica koje možete pojesti sat vremena prije treninga kako biste osigurali maksimalan učinak:

Banane – Banane su poput prirodnih energetskih pločica. Pune su probavljivih ugljikohidrata, što drugim riječima znači – one su gorivo za tijelo. Osim toga, bogate su kalijem koji pomaže u očuvanju živčanog i mišićnog sustava. Naše tijelo ne može zadržati kalij previše dugo, stoga banana prije samog treninga pomaže održati nivo hranjivih tvari u tijelu visokim. Banana se osobito preporuča prije jutarnjeg treninga, odlična je i u kombinaciji sa grčkim jogurtom jer na taj način svoj tijelu osiguravate prijeko potrebne ugljikohidrate i proteine.  

Zob – Zob je puna vlakana, što znači postupno otpuštanje ugljikohidrata u krvotok, ali istovremeno nema ih previše da bi uzrokovala nadutost. To čini priljev energije tijekom treninga konstantnim. Zob je također bogata vitaminom B koji pomaže pretvoriti ugljikohidrate u energiju. Jedna šalica zobi pola sata prije treninga sasvim je dovoljna. Ako porciji zobi dodate i svježe voće, to će povećati razinu tekućine u Vašem tijelu i držati Vas hidratiziranima gotovo čitav trening.

Kruh od cjelovitih žitarica – Šnita kruha od cjelovitih žitarica odličan je izvor ugljikohidrata. Na njega dodajte džem ili med za dodatne ugljikohidrate li tvrdo kuhano jaje kao visokovrijedan izvor proteina. Prije treninga na šnitu kruha od cjelovitih žitarica možete dodati i voće za dodatan izvor energije te sve posuti cimetom koji je odličan za reguliranje šećera u krvi i poboljšanje funkcije mozga.

Voćni smoothie  - Također bogat izvor ugljikohidrata i visokovrijedan izvor proteina. Osim toga, iznimno ih je lako konzumirati i brzo se probavljaju. U blenderu izmješajte pola šalice običnog, manje masnog jogurta, pola šalice voća i šalicu voćnog soka. Ugljikohidrati iz voća iznimno su važni jer su lako razgradivi, a proteine tijelo koristi kasnije kako bi spriječilo ozljede mišića. Čaša voćnog smoothija svako jutro odlična je i zdrava navika.

Jabuka – Ukoliko želite nešto slatko i zasitno prije treninga što će Vam priskrbiti toliko potrebne ugljikohidrate, a da je bogato vitaminima, mineralima i antioksidansima, jabuka je odličan izbor.

Svakako pazite i na hidrataciju tijela jer voda služi kao mehanizam hlađenja za vrijeme treninga pa nikako ne želite dehidrirati. Dvije čaše vode dva sata prije treninga optimalno su rješenje.

Prije treninga svakako izbjegavajte masnu hranu jer ona ostavlja spor osjećaj u trbuhu pa ćete se i Vi osjećati usporeno i tromo. Iako su ugljikohidrati važni za trening, ne biste ih smjeli nipošto uzimati iz čistog šećera ili slatkiša. Slatkiši će naglo povećati razinu šećera u organizmu, ali će ona isto tako brzo i opasti, najvjerojatnije usred treninga. Također se ne biste smjeli prejedati uoči treninga. Sve navedene namirnice služe za prezalogajiti prije treninga, one nipošto nisu kompletan obrok. Prejedanje prije treninga može prouzrokovati lošu probavu, umor, mučninu i povraćanje.

Kvaliteta prehrane i hidratacija tijela igraju važnu ulogu u Vašim sportskim postignućima. Ipak, pravilan unos hrane i energije uopće ne mora biti kompliciran i skup. Potrebno je samo savjesno i sveobuhvatno pristupiti treningu i ciljevima koje ste si postavili. 

One thought on “Najbolja hrana prije treninga”

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa

 

american express