X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

Najbolje vrste joge za mršavljenje

Podjeli članak

Joga je sjajna dopuna trčanju koja fantastično razgiba mišiće i dovodi tijelo i um u svojevrsnu ravnotežu. S jogom ćete teško pogriješiti ako joj pristupate polagano i razumno, te ona može postati dio svakodnevne sportaške rutine.

Međutim, to ne znači da jogu ne možete usputno koristiti i ako ste u lošijoj tjelesnoj formi ili biste jednostavno htjeli izgubiti koji kilogram viška. Naime, ni ovdje prakticiranje joge neće biti gubitak i bacanje vremena kojeg biste mogli provesti trčeći – upravo suprotno!

Joga je sjajna za izgradnju snage mišića, a to će vaš metabolizam potaknuti da 'pali' neželjene kalorije kao da nema sutra. Dakle, ključ je u tome da jogom potaknete tijelo, i onda nešto žustrijim metodama vježbama uživate u blagodatima veće potrošnje energije, dakle u mršavljenju.

A još se nismo ni dotakli pozi u jogi koje ne samo da će vas razgibati, nego vas mogu dobrano i 'zapuhati'. Mislite da je nemoguće izmoriti se jogom? O, itekako je moguće!

Ne smijemo zaboraviti ni psihološke prednosti koje joga daje – mirnoća i osjećaj samosvijesti koji pomaže u sprečavanju stresa do kojeg često dolazi tijekom mršavljenja. Svakako ubacite vremena za jogu barem jednom tjedno u svoj raspored vježbanja!

Hatha

Hatha je naziv za vrstu joga koja cilja na tjelesni razvoj manje nego duhovni. Poze u Hatha jogi nešto su teže i manje opuštajuće od ostalih, pa vam možda u početku neće odgovarati tako intenzivan pristup. U svakom slučaju, Hatha je jedan od boljih načina za jačanje mišića i gubitak tjelesne mase.

Hatha joga se općenito preporučuje i onima koji vode stresan način života jer intenzivne poze daju tijelu snagu i omogućuju vam da 'ispucate' svu negativnu energiju.

Iyengar

Iyengar joga tip je Hatha joge, a naziv je dobila po učitelju joge B.K.S. Iyengaru. Za Iyengar jogu često se koriste joga blokovi koji su idealni za podupiranje tijela kako biste lakše postigli određene poze. Ovdje se fokus stavlja na preciznost izvođenje poza i pravilno disanje. Preporučujemo ju za nešto naprednije jer zahtijeva korištenje alata koje nisu svi spremni kupiti.

Bikram

Bikram se smatra najefikasnijom tehnikom za što brži gubitak tjelesne težine. Cijela Bikram trening sesija treba trajati oko sat i pol te uključuje 26 poza koje se trebaju izvesti propisanim redoslijedom (i u adekvatno zagrijanoj sobi s visokom vlažnosti zraka, što neće svima odgovarati).

Ako ih pravilno izvedete, osjetit ćete ubrzan rad srca i ubrzanje metabolizma koje ćete odmah prepoznati – osobito kad se prilično oznojite. Pokreti u Bikram jogi su brzi , a poze sjajne za povećanje fleksibilnosti. Utrošak kalorija tijekom Bikram joge otprilike je ekvivalentan onom kod brzog hodanja (oko 480 kalorija na sat), ali joga ima prednost jer aktivirate znatno više skupina mišića, a to ima pozitivan učinak na ukupno zdravlje i snagu.

Ashtanga

Ashtanga je vrsta joge koja je sjajna ako uz gubitak tjelesne mase želite ojačati mišiće trupa i ruku. Za sat vremena Ashtanga joge vaše će tijelo potrošiti oko 350 kalorija. Ne radi se o toliko aktivnoj kardiovaskularnoj vježbi kao Bikram, ali sjajna je za gornji dio tijela. Također će poboljšati vaše držanje, a bolji tonus mišića trupa učinit će da izgledate bolje neovisno o gubitku kilograma.

Forrest

I za kraj, spomenimo i moderni tip joge koju su ovoga puta osmislili zapadnjaci – za zapadnjake. Dakle, ta joga se fokusira na mišiće donjeg dijela leđa i trupa, koji često slabe kao posljedica sjedilačkog načina života.

Kad se ispravno prakticira, Forrest joga popravlja držanje i smanjuje bol u leđima, a ispravno držanje leđa i jaki mišići trupa pomoći će vam da pravilno vježbate u ostalim aktivnostima – i tako pridonijeti kvalitetnom gubitku kilograma, ali i smanjiti mogućnost da se ozlijedite, što je vrlo moguće ako se kao početnik precijenite i ne posvetite dovoljno vremena razgibavanju, tj. jogi.

Yin

Yin joga razvija fleksibilnost, ali na vrlo postupan način te predstavlja dobar uvod u svijet joge. Ne sili tijelo u razne poze, nego vam omogućuje da postupno razvijate fleksibilnost i snagu kako biste u njih dospjeli. To je jedan opušteniji način joge koji preporučujemo ako ste se jogi okrenuli nakon velikih napora vježbanjem i trčanjem.

Preporučujemo je za obnovu tijela nakon upale mišića i bolova kojih će u početku svakako biti, pa će vas to opustiti i motivirati za daljnji napredak.

Razne škole joge pružaju vam sjajan način da si tijelo naviknete na tjelovježbu i 'zagrijete' ga za ostale vrste aktivnosti. Preporučujemo da jogu ipak kombinirate s trčanjem ili ostalim vježbama kako biste postigli maksimalni učinak, ali joga sama za sebe ima puno prednosti koje ne treba ignorirati.

 

https://www.ferivisport.hr/

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa