X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Ostalo /

Najbolji europski gradovi za bicikliste

Podjeli članak

Neki od nas vjerojatno maštaju o čistim, nezagađenim gradovima koji su uspješno zabranili motorizirana vozila te svakom stanovniku poklonili bicikl. O gradovima u kojima su ceste postale biciklističke staze. Ipak, ta biciklistička utopija ne postoji. Barem zasad.

Ono što je stvarna europska realnost je porast vožnje bicikla i povećana potražnja za prijevozom koji je ekonomičan i ekološki prihvatljiv. Upravo zbog toga, mnogo gradova diljem Europe uložilo je sredstva u izgradnju infrastrukture koja podržava biciklistički prijevoz. Više nego ikada prije, gradovi danas vide mnoge prednosti koje njihovi stanovnici dobivaju od vožnje bicikla. Biciklistički grad nudi ljudima društvene, ekološke, zdravstvene i ekonomske prednosti.

Ovaj biciklistički trend možemo vidjeti čak i u Hrvatskoj, gdje se u gradovima poput Osijeka puno ulaže u biciklističku infrastrukturu. A u slučaju da se biciklom poželite provozati na nekom nadolazećem putovanju, donosimo vam pregled europskih gradova koji su proglašeni najboljim gradovima za bicikliste.

Kopenhagen, Danska

Kopenhagen je proglašen najboljim gradom za bicikliste u svijetu. Nevjerojatnih 63% stanovnika Kopenhagena koristi bicikl kao glavni oblik prijevoza. Ovaj danski grad izvrsno je prilagođen za vožnju biciklom.

Amsterdam, Nizozemska

More biciklista koje možete vidjeti u Amsterdamu je samo po sebi turistička atrakcija. Gradska infrastruktura, koja se sastoji od uskih ulica, kanala i velike gustoće prometa, raj je za bicikliste.

Strasbourg, Francuska

Ovaj mali grad na granici s Njemačkom poznat je kao glavni grad biciklizma u Francuskoj. Vožnja bicikla u Strasbourgu najbrži je način da dođete od točke A do točke B. Strasbourg ima 565 km biciklističkih staza i nudi fenomenalan program javnih bicikala.

Sevilla, Španjolska

Sevilla je odličan primjer biciklističkog urbanizma nakon što je hrabro pokazala da je itekako moguće vratiti bicikle u urbani pejzaž. To je nešto što je Sevilla uspjela postići u vrlo kratkom vremenu. Veliki broj građana Seville koristi bicikle za prijevoz na posao. Grad nastavlja ulagati u biciklističku infrastrukturnu mrežu i sjajan sustav javnih bicikala.

Antwerpen, Belgija

Antwerpen je najbolji grad za vožnju bicikla u Belgiji. Grad biciklistima nudi više nego dovoljno mjesta za parkiranje, program javnih bicikala i prilagođene biciklističke rute.

Malmo, Švedska

Malmo je jedan od najaktivnijih gradova na političkoj sceni. Gradska kampanja protiv automobila postala je uzor za biciklističke aktiviste diljem svijeta. U Malmou je nedavno sagrađen objekt za parkiranje bicikala na željezničkom kolodvoru. Grad nastavlja ulagati u infrastrukturu i objekte za bicikliste.

Utrecht, Nizozemska

Iako Utrecht broji samo 330.000 stanovnika, gradske vlasti odlučile su sagraditi najveći biciklistički objekt u svijetu. Izgradnja je trenutno u tijeku, a kada bude dovršen, objekt će moći zaprimiti 12.500 bicikala. Budući da je prostor u Nizozemskoj na cijeni, a sve više i više ljudi koristi bicikle kao glavni oblik prijevoza, ovaj objekt trebao bi pomoći u rješavanju problema parkiranja bicikala.

Bordeaux, Francuska

Snažno ulaganje u infrastrukturu i objekte omogućilo je ogroman poticaj biciklističkog urbanizma u Bordeauxu. Grad je pokrenuo sjajan program javnih bicikala te je napravio svjestan napor u promicanju biciklizma generalnoj populaciji.

Eindhoven, Nizozemska

U Eindhovenu se nalazi najzanimljivija biciklistička struktura u svijetu. Riječ je o visećem biciklističkom kružnom toku koji omogućuje vožnju bicikala iznad užurbanog prometnog čvorišta. To je možda i pokazatelj budućih projekata urbane infrastrukturne izgradnje.

Nantes, Francuska

Nantes provodi aktivnu kampanju usporavanja motoriziranog prometa. To se postiže smirivanjem prometa koristeći semafore, ležeće policajce i uže ceste. Gradske vlasti su također bile uspješne u eliminiranju motoriziranog prometa s određenih cesta, uključujući glavnu ulicu.

Vožnja bicikla svakako je zdrav i ekonomičan način prijevoza. Gradovi Europske unije, pa tako i oni u Hrvatskoj, ulažu sredstva u poboljšavanje biciklističke infrastrukture i objekata. To je odlično ne samo za ljubitelje bicikala, već i za sve građane.

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa

 

american express