X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

Ostati fit za vrijeme trudnoće

Podjeli članak

Iako se trudnoća čini savršenim vremenom za odmaranje, opuštanje i ležerniji pristup tjelesnim aktivnostima, ona može biti i razdoblje da ostanete aktivni i održavate kondiciju.

Mnoge buduće mame ne osjećaju se sigurno kada je u pitanju vježbanje, ali uz pomoć vježbi prikladnim i prilagođenim za novo stanje te uz kvalitetnu prehranu, trudnice mogu iskoristiti vrijeme za svoje zdravlje i zdravlje svog djeteta. Dakako, postoje vježbe koje trudnice ne bi smjele prakticirati, dok one dopuštene imaju brojne prednosti za cijeli organizam.

Prije svega, vježbanje daje više energije! Ako se osjećate previše umorno pred kraj dana, pokušajte tjelovježbu prebaciti na jutarnje sate. Tjelesna aktivnost poboljšava cirkulaciju, držanje i tonus mišića – što olakšava oporavak i vraćanje u formu nakon poroda. Također pomaže kod nesanice i tegoba sa snom. Vježbanje pomaže održati fleksibilnost, što bitno olakšava porod. Ipak, oprez je potreban kada se radi o naporima u zglobovima jer hormoni u trudnoći omekšavaju ligamente te treba vježbati lagano i paziti se ozljeda. Fokus treba biti na laganim vježbama i ponavljanju istih. Trudnoća nije vrijeme za povećanje kondicije, nego njezino održavanje.

Vježbanje oslobađa hormone sreće pa ćete se osjećati emocionalno bolje, veselije ali ugodnije i više fit u svome tijelu. Što se tiče napora – vodite se pravilom da nikada ne radite vježbe u kojima ostajete bez daha! Za vrijeme vježbe uvijek morate moći razgovarati glasno. Uvijek se fokusirajte na ono što možete izvesti, i koliko možete. Trudnoća nije razdoblje za forsiranje tijela. Izbacite trbušnjake iz Vaše tjelovježbe.

Dokazano je i da trudnice koje vježbaju tijekom trudnoće lakše podnose porod i oporavak nakon poroda. Žene koje su bile fizički aktivne i prije trudnoće svakako trebaju nastaviti sa tjelovježbom, naravno, razumno i u dogovoru sa liječnikom, jer vježbanje ne samo da ne šteti trudnoći, ono ima i mnoge prednosti za zdravlje majke i djeteta.

Ključ svega je razumna mjera, a to ovisi naravno o stupnju kondicije koji ste imali prije trudnoće, vježbama koje su Vam bile ugodne i ranije te o zdravstvenom stanju za vrijeme trudnoće. Ovdje su najbolje vježbe za trudnice:

- Ples je lagana kardio vježba a dobra glazba i društvo zasigurno će pojačati i hormone sreće te cjelokupno zadovoljstvo.
- Lagani aerobik, ritmični pokreti, ali bez skakanja i bez previše opterećivanja zglobova.
- Vježbe u vodi, kao npr. plivanje, hodanje u vodi ili aerobik u vodi. Plivanje je idealna vježba za trudnice jer voda uklanja sav stres sa zglobova i održava tonus mišića.
- Hodanje je jedna od najboljih i najsigurniji oblika rekreacije, a lako se uklapa u dnevnu rutinu. Prošetajte po gradu, shopping centru ili parku i na taj način na vrlo jednostavan način održavajte kondiciju.

Odjeća koju nosite za vrijeme vježbe može uvelike utjecati na to kako se osjećate. Najvažnija je udobnost te prozračnost materijala kako se ne biste previše zagrijavali. Najbolji materijal je stopostotni pamuk jer omogućuje Vašem tijelu da diše. Također ne zaboravite na važnost hidratacije i važnost kvalitetnog odmora i sna.

Ako ste odlučili nastaviti ili početi vježbati u trudnoći, svakako se konzultirajte sa svojim liječnikom. On će reći možete li i u kojoj mjeri vježbati, a da ne ugrozite Vaše zdravlje i zdravlje Vašeg djeteta.

Vježbanje u trudnoći odličan je način da se osjećate emocionalno i fizički dobro. Najvažnije je da vježbe ne budu prenaporne i da Vam omoguće istezanje, oblikovanje tonusa mišića te pravilno disanje. Na taj način ćete poboljšati cirkulaciju i fleksibilnost, i ono najvažnije – osjećat ćete se zadovoljno u svom tijelu.

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa

 

american express