X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Ostalo /

Pilates – put do vitalnosti

Podjeli članak

„Pilates pomaže Vašem tijelu da ostane mlado, u kondiciji i puno vitalnosti. Kada tijelo, um i duh savršeno funkcioniraju kao jedno, što se može očekivati osim aktivne, oprezne i disciplinirane osobe.“

Joseph Pilates

Pilates, poznat kao oblik rekreacije koju zagovaraju mnogi slavni i poznati,metoda je vježbe koja na uravnotežen način isteže sve važnije grupe mišića te tijelu pruža vitalnost i mladenački polet. Sastoji se od oko 500 vježbi inspiriranih gimnastikom, jogom i baletom. Pilates poboljšava fleksibilnost, držanje, snagu, ravnotežu i svijest o vlastitom tijelu. Za razliku od npr. kardio vježbi u kojima se kalorije sagorijevaju dok vježbate, kod pilatesa kalorije nestaju cijelo vrijeme nakon što prestanete vježbati jer snažno ubrzava metabolizam.

Trener Joseph Pilates je 1920-ih godina u Americi predstavio vježbe pilates kao način kako pomoći ozlijeđenim sportašima i plesačima da se vrate treninzima i održe kondiciju. Otada je pilates stekao globalnu popularnost te je prilagođen potrebama svih ljudi općenito. Danas je pristupačan svim skupinama.

Pilates može biti aerobni i anaerobni oblik vježbanja. Zahtijeva visoku razinu koncentracije i usmjerenost jer se tijelo kreće kroz raznolike ali precizne pokrete. Pilates isteže sve glavne skupine mišića, a kako biste uspješno izveli vježbe, potrebno je jako se fokusirati na vježbu i kroz pokret pronaći centralnu točku u tijelu. Svaka vježba ima propisani položaj, ritam i način disanja.

Pilates vas nikada neće izmoriti do stanja iscrpljenosti te u pilatesu nema znojenja ili naprezanja, samo intenzivna koncentracija. Vježba se sastoji od različitih vježbi koje se lagano ponavljaju, obično pet do deset puta u vremenskom razdoblju od 45 do 90 minuta. Značajna je prilagodljiva priroda pilates vježbi jer ih svi mogu vježbati, od profesionalnih sportaša do ljudi koji se teže kreću te trudnica i osoba sa slabijom kondicijom.

Pilates ima mnoge prednosti za zdravlje:

- Povećava fleksibilnost tijela.
- Jača mišiće i mišićni tonus, osobito trbušne mišiće, mišiće i donjem dijelu leđa, kukove te stražnjicu.
- Stabilizira kralježnicu.
- Poboljšava držanje.
- Omogućuje rehabilitaciju ili prevenciju ozljeda i mišićne neravnoteže.
- Pruža rehabilitaciju ozljeda zglobova i kralježnice .
- Poboljšava kondiciju i ravnotežu.
- Opušta ramena, vrat i gornji dio leđa.
- Povećava kapacitet pluća i cirkulaciju kroz duboko disanje.
- Poboljšava koncentraciju.
- Pomaže organizmu boriti se protiv stresa.

Važno je prilagoditi vježbe vlastitim mogućnostima te ih izvoditi pomno prateći tehnike disanja. Pravilno disanje ključ je uspjeha u pilates vježbama. Za najbolje rezultate potrebno je vježbati barem dva ili tri puta tjedno, a već za nekoliko tjedana primijetit ćete da Vam se držanje poboljšalo. Postoje dva tipa vježbi: vježbe na prostirci koje se izvode na podu i svrha im je poboljšanje držanja, ravnoteže i koordinacije te vježbe sa manjim pomagalima koji stvaraju otpor mišićima. Kod pilatesa je važnije držanje tijela tijekom vježbe nego sami broj ponavljanja ili koliko energično izvodite vježbu. Ipak, određene skupine ljudi bi se trebale konzultirati s liječnikom prije nego počnu s ovakvim oblikom rekreacije, kao npr. osobe koje su nedavno imale operaciju, trudnice, osobe preko 40 godina starosti, osobe koje pate od srčanih problema te pretile osobe.

Za vježbanje pilatesa trebate udobnu i prozračnu odjeću poput mekanih tajica ili trenirke, ali ne smiju biti previše glatke sa likrom jer prilikom nekih vježbi može doći do klizanja. Preporuča se i prozračna, ugodna majica koja prianja uz tijelo, također zbog prirode vježbi. Također trebate i prostirku za ublažavanje tvrdog poda.

Pilates je način rekreacije i vježba znanstveno dokazanih rezultata i dobrobiti za cjelokupan organizam. Stoga je idealan način kako dovesti tijelo u stanje harmonije a zdravlje do savršenstva.

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa