X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

Pilates za trudnice

Podjeli članak

Pilates za trudnice preporučljiv je zbog velikog opsega raznovrsnih, ali sigurnih vježbi. Rezultati ovih vježbi vidljivi su u lakšem porodu, ugodnijoj trudnoći i bržem oporavku poslije poroda.

Pilatesom trenirate vaše tijelo kako bi bilo snažno, fleksibilno i uravnoteženo. Pilates uključuje niz pokreta i položaja koji pomažu poboljšati vašu snagu i koordinaciju. Za učinkovito kontroliranje vježbi, duboko disanje i opuštanje od iznimne su važnosti. Pokreti su usredotočeni na vaš trbuh, mišiće dna zdjelice i mišiće leđa, koji su ključni za dobro držanje, ravnotežu i snagu. Također pomažu u potpori vaših leđa i zdjelice.

Ako ojačate vaše mišiće, razvit ćete stabilnu jezgru. Ta razvijena snaga temelj je pilatesa, koji uključuje niz kontroliranih, sve zahtjevnijih pokreta koji neće pretjerano naprezati vaše tijelo.

Kako vam pilates može pomoći za vrijeme trudnoće?

Pilates ojačava vaš trbuh, leđa i mišiće dna zdjelice bez naprezanja drugih zglobova što znači da je pilates odlična vježba za trudnice. Pobrinite se da vaš instruktor pilatesa ima iskustva u radu s trudnicama te pokušajte izabrati pilates program za trudnice.

Glavna prednost pilatesa za trudnice je činjenica da na siguran način točno cilja na mišiće i funkcije koji mogu biti problematični tijekom trudnoće i nakon poroda.

Pilates za trudnice pomoći će vam:

- ojačati vaše trbušne mišiće, što će pripremiti vaše tijelo da se bolje nosi s naprezanjem uzrokovanim težinom vaše bebe
- smanjiti bol u leđima vježbanjem trbušnih mišića koji stabiliziraju vaša leđa i zdjelicu
- ojačati dno vaše zdjelice, što će vam pomoći u podržavanju vaših crijeva, mjehura i maternice kako vaša beba raste te se pomiče prema dolje
- održavati ravnotežu, jer ćete se za vrijeme trudnoće možda osjećati malo nespretno ili ćete imati osjećaj da vaša ravnoteža nije dobra kao inače
- smanjiti naprezanje vaših leđa i zdjelice, koristeći položaje na vašim rukama i koljenima što je odličan položaj za trudnoću
- opustiti se i kontrolirati vaše disanje, što je od iznimne važnosti za trudnoću i porod

Vježbanje tijekom trudnoće je vrlo dobro za vas. Trebali bi ste pokušati raditi aerobnu tjelovježbu kao što je brzo hodanje ili plivanje, kao i vježbe za ojačavanje mišića poput joge ili pilatesa.

Savjeti za početnike

Ukoliko nikad niste vježbali pilates, pokušajte izvesti sljedeću vježbu.. Prepremite podmetač za vježbu te se spustite na ruke i koljena. Izravnajte leđa. Pokušajte to učiniti uz ogledalo kako biste mogli provjeriti svoj položaj. Udahnite, a zatim kako izdišete, stisnite mišiće dna zdjelice. U isto vrijeme, pupak uvucite unutra i gore. Pokušajte zadržati taj položaj 10 sekundi. Nastavite normalno disati tijekom stiskanja i držite leđa mirnima. Polako opustite vaše mišiće na kraju vježbe. Ako možete izvesti ovu vježbu s lakoćom te ju ponoviti 10 puta, dno vaše zdjelice i trbušni mišići rade kako trebaju. Ova vježba sigurna je za bilo koji stupanj trudnoće.

Programi pilatesa za trudnice

Potražite program pilatesa koji je osmišljen posebno za trudnice. Obični pilates može biti prebrz za vas. Ukoliko ne možete naći poseban pilates za trudnice, svakako obavijestite vašeg instruktora da ste trudni i u kojem ste tjednu. Instruktor će morati prilagoditi vježbe vama. Pripazite na položaje koji uključuju ležanje na trbuhu ili leđima i stajanje na jednoj nozi. Dobar instruktor predložit će vam alternativne, sigurnije položaje. Podržavanje vaše težine na rukama i koljenima može prouzročiti bolove u zglobovima. Ukoliko se to dogodi, vaš instruktor trebao bi vam pokazati kako pravilno koristiti loptu za pilates.

Pilates za trudnice jedna je od najboljih i najsigurnijih metoda vježbanja za vrijeme trudnoće. Osim što jača vaše mišiće, popravlja držanje i smanjuje bolove u leđima, pilates vam pruža užitak fizičke aktivnosti tijekom trudnoće kada su mogućnosti za tjelovježbu značajno smanjene.

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa

 

american express