X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

Prednosti kardio treninga

Podjeli članak

Unatoč brojnim mogućnostima koje nam se nude za sportsku razonodu, velik broj ljudi i dalje je fizički neaktivan. Bilo da nemamo vremena ili energije nakon napornog radnog dana, bilo da nemamo motivacije ili discipline baviti se nekakvom fizičkom aktivnošću, posljedice za naše tijelo prilično su ozbiljne. Neaktivnost je kobna za naš cjelokupni organizam, srce, krvotok, i metabolizam. Vrlo efektivno i poticajno rješenje za neaktivnost su upravo kardio vježbe.

Kardiovaskularne, ili skraćeno, kardio vježbe su svako kretanje koje ubrzava otkucaje srca i povećava cirkulaciju u tijelu. Postoje različite metode i oblici kardio vježbi, a svaka ima specifičan cilj i prednosti. Kod kardio vježbi moguće su i kombinacije kako bi vježbanje bilo zanimljivije. Možete kombinirati sve što volite - od trčanja, jogginga, preskakivanja užeta, stepera, bicikla, brzog hodanja, ergometra do veslanja. Poanta kardio vježbi je da vježbe budu raznolike, niskog intenziteta i da se izvode redovno u dužem vremenskom razdoblju – dnevno minimalno 30 minuta. Preporuča se vježbanje ujutro, na prazan želudac, jer tako Vaše tijelo u nedostatku energije koristi masnoće iz tijela.

Kardio trening najbolje je što možete učiniti za svoje tijelo – bilo da želite smršaviti, sagorjeti masne naslage, ili jednostavno poboljšati kondiciju i općenito zdravstveno stanje. Odlična stvar pri tome je da postoji veliki izbor vježbi koje spadaju u kardio domenu.  Kad nemate motivacije i vremena, čak i jednostavne, lagane kardio vježbe poput lagane vožnje biciklom, laganog jogginga ili plivanja puno znače za Vaš organizam. Ne postoji univerzalni najbolji izbor – najbolji kardio trening je onaj koji odgovara Vama, a ovdje Vam donosimo neke od prednosti kardio trening programa.

Prije početka treninga, od iznimne je važnosti postaviti si cilj. On mora biti realan i ostvariv. Većina ljudi koristi kardio vježbe kao način kako bi potrošili višak kalorija. Za trošenje viška kalorija neke vježbe su učinkovitije od drugih, iako ne značajno – svaka kardio vježba ujedno je i vježba za mršavljenje jer mršavljenje ovisi o omjeru unesenih i potrošenih kalorija.

Ipak, smisao kardio vježbi nije samo mršavljenje. Postoje brojne prednosti kako Vaše tijelo i zdravlje mogu profitirati od kardio vježbi. Prije svega, poboljšano zdravlje srca. Vaše srce je mišić kao i svaki drugi i da bi ostalo snažno, treba mu redovita vježba. Pojačanjem otkucaja srca za vrijeme kardio vježbi jačate srce i činite ga izdržljivijim. Zatim, još jedan razlog za kardio vježbe je poboljšan metabolizam. Osim što ubrzava rad srca, kardio trening ubrzava i druge procese u tijelu. Pojačan metabolizam znači lakše održavanje tjelesne težine, odnosno brže mršavljenje. Kardio vježbe također popravljaju hormonalnu sliku Vašeg tijela. Nakon vježbanja, tijelo ispušta hormone sreće koji ublažavaju simptome depresije i umora, kao i hormona koji smanjuju apetit. Stoga su ljudi koji redovno prakticiraju kardio vježbe optimističniji i sretniji jer vježbom oslobađaju hormone koji smanjuju stres. Određene vrste kardio vježbi, obično one lakše, umjerenije, mogu smanjiti vrijeme oporavka nakon napornog dana u teretani. Trčanje po traci ili jogging pomoći će Vam da uklonite nuspojave vježbanja u teretani. Naposljetku, kardio vježbe uvelike olakšavaju kontroliranje dijabetesa. Izvodeći kardio vježbe povećati ćete sposobnost mišića da iskoristi glukozu. Osobe koje redovito vježbaju imaju bolju kontrolu razine šećera u krvi, i nemaju tolike oscilacije razine šećera kao one koje to ne čine. Za dijabetes je to iznimno važno jer su dijabetičari osjetljivi na promjene razine šećera u krvi. Kardio vježbama stječete i održavate Vašu kondiciju.

Bolesnici sa kardiovaskularnim rizikom i simptomima prije početka bavljenja sportom trebaju obaviti pregled, konzultirati se s liječnikom i zajedno odlučiti o vrsti i intenzitetu aktivnosti.

Već nakon nekoliko tjedana kardio treninga rezultati u Vašem izgledu biti će vidljivi. Preporuča se napraviti fotografije tijela na početku treninga, pa nakon tri do četiri tjedna, i tako dalje svakih mjesec dana. Bit ćete i više nego iznenađeni rezultatima.

I naposljetku, ne zaboravite pravilno se hraniti, unositi tekućinu, te osluškivati svoje tijelo.

One thought on “Prednosti kardio treninga”

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa

 

american express