X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

Preskakanje užeta kao idealna vježba za ljude u pokretu

Podjeli članak

Ako često putujete, onda vam vaš životni stil ne dopušta da razvijete rutinu odlaska u teretanu ili redovitog trčanja. Preskakanje užeta predstavlja jednostavan, ali i čudesan oblik tjelovježbe koji možete raditi na bilo kojem mjestu.

Aktivan život koji uključuje putovanje u različite gradove, države ili kontinente može biti težak. Dok mijenjate hotele, teško je pronaći vrijeme i mjesto za tjelovježbu. To ipak ne znači da morate odustati od svega. Prekakanje užeta predstavlja izvrstan oblik tjelovježbe koji možete raditi svugdje. Ponekad je dovoljno i samo pet minuta preskakanja užeta da biste poboljšali svoje samopouzdanje i osjećali se izvrsno. Uže je savršena sportska sprava jer ga možete spakirati u bilo koji kovčeg i ponijeti sa sobom u autobus ili zrakoplov. Osim što je izvrstan oblik tjelovježbe, preskakanje užeta je i oblik terapije koji ublažava tjeskobu, depresiju i stres.

Neke od zdravstvenih i tjelesnih blagodati preskakanja užeta uključuju i:

- Povećanje gustoće kostiju
- Očuvanje živčanog sustava
- Jačanje srca i krvožilnog sustava
- Razvijanje kondicije i brzine
- Povećanje eksplozivnosti
- Poboljšanje koordinacije i preciznosti pokreta

Preskakanje užeta možete koristiti kao intervalnu vježbu srednjeg do jakog intenziteta (HIIT). To je izvrsna kardio vježba koja poboljšava koordinaciju vaših ruku i nogu. Za HIIT vježbanje trebali biste preskakati uže oko jedne minute, a potom odmarati dvije do tri minute. Dok vježbate visokim intenzitetom, vježbajte tempom i jačinom od koje ćete jedva završiti zadanu jednu minutu. Tijekom odmora dajete svom srcu i disanju priliku da uspore. Na ovaj način probajte izvršiti deset do dvanaest ciklusa. Možda ćete trebati početi s manjim brojem ciklusa i onda ih postupno povećavati.

Postoji velik broj varijacija koje možete činiti tijekom preskakanja užeta:

- Jednostavni preskok izvodite skupljenim stopalima i pritom radite mali međuskok između svakog preskoka užeta.
- Kada izvježbate ovaj početnički korak, možete prijeći na izvođenje jednostrukog preskoka kojeg izvodite na isti način, samo što ne radite međuskok. Intenzitet ove vježbe je veći i uže okrećete brže. Vaši mišići više rade, a vi se brže umarate.
- Ako želite još veći intenzitet, možete probati raditi dvostruki preskok kada za vrijeme jednog skoka dvaput zamahujete užem.
- Izmjenično skakanje s noge na nogu je intenzivnije od jednostrukog preskoka jer je prilikom svakog doskoka sva sila i težina malo na lijevoj pa malo na desnoj nozi.
- Skakanje na jednoj nozi je varijacija koja od vas zahtijeva mnogo snage, ravnoteže i koordinacije.
- Osmica je izvrsna varijacija za poboljšanje koordinacije ruku i nogu. Ovu vježbu radite tako što morate prekrižiti ruke dok uže prelazi preko vaše glave prije nego što ga preskočite.

Uže možete preskakati bilo gdje i na bilo kojoj podlozi, od betona ili parketa do trave. Ljeti je posebno zanimljivo, zabavno i izazovno preskakanje užeta na pijesku ili pješčanoj plaži. Pijesak je odlična podloga za preskakanje užeta. Zbog svoje mekoće ublažava silu prilikom doskoka i opterećenje na vaša stopala, gležnjeve i koljena. Tako se značajno smanjuje rizik od ozljede. Također, zahtijeva veću odraznu silu prilikom skoka pa tako vaši mišići jače rade. Osim toga, budući da je pijesak nestabilna podloga, prilikom preskakaknja užeta rade i drugi mišići u vašim nogama, poput mišića u stopalima i mišića potkoljenice.

Sada znate da je za dobru tjelovježbu ponekad dovoljno i jednostavno preskakanje užeta. Ako tek počinjete s ovim oblikom tjelovježbe, znajte da ćete se prvi put možda vrlo brzo umoriti. Isto tako je potrebno usvojiti pravu tehniku i ući u ritam. Stoga vam je u prvih par tjedana potrebna upornost i vjera u vlastite sposobnosti. Ali nakon toga bi vam preskakanje užete mogao postati omiljeni oblik tjelovježbe i zabavna aktivnost kojoj ćete se uvijek vraćati.

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa

 

american express