X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

Savjeti za trenere - kako poboljšati učinkovitost treninga

Podjeli članak

Učinkovito vježbanje zahtijeva često ponavljanje istih ili sličnih zadataka. To vrlo lako može dovesti do dosade i nezainteresiranosti sportaša. Saznajte kako možete poboljšati treninge i odagnati dosadu.

Važno je da sportaši točno znaju zašto rade određene vježbe u određenom trenutku. Tada će se rijetko žaliti kako su im treninzi dosadni ili ih podsjećaju na zamorna predavanja. Kako bi ovladali najučinkovitijim vježbama, moraju ih često raditi, što je vjerojatno i najveći razlog zašto postanu dosadne. To znači da vježbe nikada ne mogu prvenstveno biti zabavne.

Treneri znaju da se vježbe moraju poboljšavati korak po korak dok se ne postigne savršenstvo. Napredak mora biti strukturiran, a izbor vježbe mora popratiti cjelokupno zdravlje, potrebe i ciljeve sportaša. Trening tek tada može biti zaista učinkovit. Također postoji velika razlika između rada s timom i privatnog rada. Psihologija grupe je vrlo drugačija i gubitak usredotočenosti jednog igrača može lako utjecati na njegovo/njeno okruženje.

Najmanje 80% profesionalnih sportaša ne voli svakodnevne vježbe razgibavanja. Takve vježbe ne pridonose osjećaju radosti i zadovoljstva. Tijekom predsezone, izgradnja kvalitetnog kapaciteta energije zahtijeva puno trčanja. Nije bitno o kakvom se trčanju radi, sportaši jednostavno to ne smatraju zanimljivim niti zabavnim. Što se tiče učinkovitih treninga snage, ključ je pronaći najbolje vježbe i često ih ponavljati. Ako svaki tjedan mijenjate vježbe kako biste motivirali i usrećili sportaše, najvjerojatnije ćete izgubiti na učinkovitosti.

Naposljetku, prevencija ozljeda je svakodnevna obveza. Ozljede se mogu dogoditi tijekom utakmice ili treninga, stoga se sportaši moraju adekvatno pripremiti. Trebaju raditi na fleksibilnosti i stabilnosti (stopalo, koljeno, ramena), što zahtijeva optimalnu razinu koncentracije kako bi unaprijedili vještine kretanja. Iako rutina zna biti dosadna i može smanjiti motiviranost, ove vježbe se ne mogu izbjeći u profesionalnom sportu.

Objasnite sportašima zašto moraju raditi te vježbe

Sportaši žele i trebaju znati zašto rade određene vježbe. Ukoliko sportašima objasnite zašto je toliko važno da rade određene vježbe, s njima možete izgraditi snažan, iskren i povjerljiv odnos. Sportaši koji razmišljaju o onome što rade i vjeruju u to što rade postižu bolje uspjehe prilikom treniranja.

Razgovarajte o prevenciji i ublažavanju ozljeda

Prevencija ozljeda je uvijek vruća tema koja se temelji na ranije navedenom principu objašnjavanja vježbi. Loša priprema i neučinkovito vježbanje može dovesti do češćih ozljeda. U svakom sportu postoje specifične ozljede. Objasnite sportašima koje su najčešće ozljede u njihovom sportu i naglasite važnost učinkovitog vježbanja kako bi se takve ozljede spriječile ili ublažile.

Koristite različite (ali primjerene) metode treniranja

Većina trenera voli staromodne, "prave" vježbe kao što su čučnjevi, dizanje utega, trbušnjaci i vježbe s medicinskom loptom. Ukoliko se držite određenih vježbi, usredotočenost sportaša od jednog treninga do drugog može se održavati tako da koristite različite metode treniranja koje su primjerene u tom trenutku.

Postavite nove izazove

Opis posla sportaša jest treniranje i natjecanje u cilju osvajanja natjecanja. Oni vole rušiti rekorde, kakvi god oni bili. U svijetu održavanja snage i kondicije, postavljanje rekorda ne znači samo podići više utega, već podići više serija ili otrčati određenu udaljenost za manje vremena. Postavite izazove vašim sportašima na treninzima kako biste ih motivirali i potaknuli da se više trude. Neka vaši sportaši zapisuju svoje rekorde u dnevnike treninga.

Povežite vježbe s njihovim sportom

Pokušajte vašim sportašima predočiti kako će se vježbanje odraziti na njihovu igru. Kao što smo već rekli, sportaši vole znati zašto rade određene vježbe. Što bolje povežete te vježbe s njihovim sportom, to će treninzi biti učinkovitiji.

Kada sportaši nauče principe modernog sportskog treniranja kao što je važnost svakodnevne rutine, tada mogu ostvariti uspješnu i dugu karijeru bez ozljeda.

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa

 

american express