X
Prijava
X
Registracija

X
Forgot Password
Što sada?

Molimo provjerita Vaš email pretinac i poruku od nas,

Slijedite poveznicu kako biste postavili novu lozinku

Nedavno dodani proizvodi ×

Trenutno nemate proizvoda u košarici.

Savjeti /

Tegobe koje uzrokuje trening na ljetnim vrućinama i kako ih izbjeći

Podjeli članak

Dehidracija nije jedina opasnost koja vam prijeti dok trenirate na ljetnim vrućinama. Uz vrućine vežemo i niz drugih tegoba koje biste trebali znati predvidjeti i izbjeći.

Ljetni trening u kratkim hlačicama i majici kratkih rukava ili sportskom grudnjaku može biti ugodan, ali postoji i skriveni problem. Ljetna vrućina opterećuje vaše tijelo. Osim što će vaši rezultati biti slabiji, postoji i niz drugih problema povezanih s ljetnim vrućinama. Ipak, to ne znači da čitavo ljeto morate vježbati u teretani. Samo budite svjesni ovih tegoba i naučite ih izbjeći.

Glavobolje

Glava će vas vjerojatnije prije boljeti nakon vježbanja po vrućem nego po hladnom vremenu. Osnovni uzrok je dehidracija. Stoga umjesto uzimanja tableta protiv glavobolje radije popijte puno vode. Tablete mogu samo uzrokovati teže probleme poput grčeva ili problema s probavom.

Toplotni grčevi

Bolni grčevi u vašim listovima, butnim mišićima i ramenima mogu se pojaviti zbog neravnoteže u razinama elektrolita ili zbog činjenice da vježbate na vrućini. Ako vas uhvati grč, smjesta se zaustavite i istegnite mišiće. Popijte izotonično piće kako biste vratili elektrolite u normalu, a kada bol prođe, probajte nastaviti. Za sportaše je bitno naučiti se važnosti hidratacije i umjerenog treniranja na vrućinama. Kako se temperature dižu, vaš tempo bi se u većini slučajeva trebao spuštati.

Žuljevi

Žuljevi vole vlažnu i toplu okolinu, kao što je to unutrašnjost vaših tenisica tijekom ljetnog treninga. Doskočite ovom problemu nošenjem posebnih sportskih čarapa koje upijaju znoj i suše vaša stopala. Uvijek nosite sa sobom i rezervni par čarapa. Nakon treninga prozračite svoja stopala i namažite ih kremom za stopala.

Opekline

Opekline su jedna od najčešćih tegoba povezanih s trčanjem na ljetnom suncu. Stoga se obilno namažite kremom za sunčanje visokog zaštitnog faktora. Pronađite sredstvo otporno na vlagu i namažite se trideset minuta prije izlaska na sunce. Nikako ne zaboravite namazati uši, usne i vrat. Također je preporučljivo nositi sunčane naočale, kapu i odjeću sa zaštitom od UV zračenja.

Gljivične infekcije

Kada završite s treningom, a vani je vruće, trebali biste što prije skinuti svoju znojnu odjeću i preobući se u nešto suho. Nemojte sjesti s prijateljima na piće ili na kratki obrok. Presvucite se odmah. Bakterije vole vlažna i topla mjesta pa se tamo i razmnožavaju. Najbolje je odmah se otuširati, a ako ne možete, promijenite donje rublje i čarape, jer su prepone i stopala najčešće područje gdje se razvijaju infekcije.

Dehidracija

Na ljetnim vrućinama vaše tijelo se pojačano znoji pa zahtijeva i povećane količine tekućine. Kada trčite duže od 30 minuta, trebali biste piti izotonična pića koja sadrže 50 grama ugljikohidrata, 200 do 400 mg natrija i 50 do 100 grama kalija. Za kraće dionice bočica s vodom bit će vam također dovoljna.

Otečeni gležnjevi i stopala

Trčanje može uzrokovati otečene gležnjeve i stopala, a to osobito dolazi do izražaja tijekom ljetnih mjeseci. Razmislite o korištenju dodatnog para tenisica za trčanje tijekom ljeta koje će biti za pola broja veće ako osjetite da su vam redovne tenisice postale premale.

Mučnina

Ako obično i niste tip osobe koja se iscrpljuje tijekom treninga da osjeti mučninu, vrućina vas ipak može dovesti u to stanje. Stoga nastojte trčati parkovima sa sjenovitim stazama i nemojte trčati sredinom dana. Jedite unutar sat vremena nakon završetka treninga, ali ako vam želudac nije odmah spreman za čvrstu hranu, prvo popijte izotonično piće ili pojedite neko voće sve dok vam se želudac ne oporavi.

Akne

Znojenje ne uzrokuje akne, ali tijekom ljetnih mjeseci učestalija je pojava akni zbog povećanog korištenja krema za sunčanje i krema za hidrataciju kože. Stoga pronađite kremu za sunčanje koja hidratizira kožu i koja ne uzrokuje akne. Nikako prije tjelovježbe nemojte nanositi šminku poput pudera ili korektora.

Uz dobro planiranje lako ćete izbjeći većinu tegoba koje se javljaju zbog treniranja na ljetnim vrućinama. Tako ćete uvijek biti spremni i koncentrirani na trening, a vaše tijelo će biti spremno da izdrži povećane napore.

Preuzmite aplikaciju za android i ios uređaje
načini plaćanja
Za sigurnost kupovine T-com pay way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka.

jednokratno

gotovina pouzećem

kreditnim i
debitnim karticama



pay pal računom

do 6 rata

diners club

do 12 rata

mastercard
visa

 

american express